וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איקרדי מתקשה להשתלב בפ.ס.ז', השחקנים הארגנטינאים שומרים ממנו מרחק

"לאקיפ" הצרפתי מדווח על יחסים קרים בין הארגנטינאים של אלופת צרפת. הסיבה: יחסים עכורים בין מסי לאיקרדי מ-2014, הקשורים ביחסיו עם אשתו

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: ארנסטו ואלוורדה מאמן ברצלונה

הרוחות בפריס סן ז'רמן לא נרגעות, והפעם, באופן מפתיע, זה לא קשור לניימאר. "לאקיפ" הצרפתי מדווח שחדר ההלבשה של פ.ס.ז' ספג מכה נוספת, הפעם מכיוון הארגנטינאים של הקבוצה אנחל די מריה ולאונרדו פארדס, שלא מקבלים את המושאל החדש מאורו איקרדי, בן ארצם, בזרועות פתוחות לקבוצה.

לפי העיתון הצרפתי, הכל בכלל קשור במסי. די מריה ופארדס שומרים על מרחק מאיקרדי מכיוון שמסי חבר של מקסי לופז, בעלה לשעבר של וונדה נארה, אשתו הנוכחית של הארגנטינאי המנודה. כדי לא לשרוף את הגשרים עם הכוכב הבלתי מעורער של הנבחרת הארגנטינאית, מעדיפים די מריה ופארדס לשמור מרחק מסויים מאיקרדי.

ליאונל מסי ארגנטינה. רויטרס
משפיע על יחסים בקבוצות אחרות. ליאו מסי/רויטרס

היחסים בין איקרדי למסי עלו על שרטון ב- 2014 כאשר שחקן פ.ס.ז' "גנב" את בת זוגתו של מקסי לופז באותה התקופה, וונדה נארה, דבר שלא התקבל יפה אצל מסי וחבריו. לופז ואיקרדי שיחקו יחד בסמפדוריה, ונטען שוונדה והארגנטינאי קיימו רומן לפני שהצהירו שהם זוג והתחתנו. מאז, לופז טוען שאיקרדי לא נותן לו לראות את ילדיו, ומשתמש בהם כנשק כנגדו.

אנחל די מריה שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
שומר על מרחק מאיקרדי. אנחל די מריה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully