וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיים "לחשמל" את ליגת האלופות: הכושר המסחרר של ארלינג הולאנד

הוא הספיק לכבוש תשיעייה במשחק אחד, כובש בצרורות גם בליגה האוסטרית, ורוצה להפוך את רד בול זלצבורג לאייאקס החדשה. היכרות עם בן ה-19 שגנב את הכותרות אמש

עריכת וידאו: מתן חדד

מונס דאבור אולי כבר מתגעגע לזלצבורג, אבל נראה שהיא כבר לא מתגעגעת כמעט בכלל. הסיבה: ילד בן 19 שתפס את מקומו בהצטיינות יתרה. הכירו את ארלינג הולאנד הנורבגי, שגנב את הכותרות אמש (שלישי) בערב המשחקים הראשון של ליגת האלופות עם שלושער אדיר בהופעת הבכורה שלו במפעל, שסייעה לזלצבורג להביס 2:6 את גנק.

הולאנד נכנס לפעולה כבר בדקה השנייה עם שערו הראשון, השלים צמד בדקה ה-34, והדהים עם השלישי בדקה ה-45, רגע לפני הירידה למחצית. בכך הוא הפך לבן העשרה הראשון מאז ויין רוני שכובש שלושער בהופעת הבכורה שלו בליגת האלופות. אבל למי שעקב אחריו בתקופה האחרונה אין סיבה להיות מופתע: הולאנד הצעיר מצוי בכושר פנטסטי: בחודש מאי הוא כבש תשיעייה (!) במשחק של הנבחרת הצעירה של נורבגיה מול הונדורס, ועוד לפני ההופעה העילאית אמש הספיק לכבוש העונה 14 שערים ולבשל ארבעה בשמונה הופעות בלבד במדי רד בול זלצבורג, שרכשה אותו ממולדה במהלך הקיץ כמחליפו של מונס דאבור וקיבלה תפוקה מיידית.

חלוץ זלצבורג ארלינג הולאנד חוגג. GettyImages
לא מפסיק לכבוש. הולאנד/GettyImages

"זה הדבר הכי מטורף שעשיתי בחיי. והקהל הזה...אלוהים אדירים, יש לי צמרמורת", אמר בהתרגשות אחרי המשחק. "ברגע שנכנסתי למגרש וראיתי כמה האוהדים נלהבים, זה נתן לי המון מרץ. קיבלתי תחושה בגוף שמעולם לא היתה לי לפני כן".

הולאנד, בנו של בלם העבר אלף-אינגה הולאנד ששיחק במנצ'סטר סיטי ולידס, רוצה להפוך את זלצבורג לאייאקס החדשה. "הכל אפשרי בליגת האלופות השנה. כולנו ראינו מה אייאקס עשתה בעונה שעברה, ויהיה נחמד אם אנחנו נהפוך לגרסה החדשה שלהם", אמר בן ה-19 השאפתני.

מאמן רד בול ג'סי מארש הבטיח אחרי ההצגה ש"הולאנד עומד לחשמל את ליגת האלופות השנה. הוא אנרגטי, הוא חיובי, יש לו מוסר עבודה מדהים. אנחנו ברי מזל שהצלחנו להחתים אותו".

עוד בוואלה!

ליגת האלופות: נאפולי ניצחה 0:2 את ליברפול, ולנסיה גברה על צ'לסי

לכתבה המלאה

צפו בהולאנד כובש תשיעייה במדי הנבחרת הצעירה של נורבגיה

חברו לקבוצה זלאטקו יונוזוביץ' הוסיף ש"רצף הכיבושים שלו פשוט אדיר. אני כל כך שמח שהוא כבש שלושער היום, כי היו אנשים שאמרו 'אוקיי, הוא כובש להנאתו בליגה האוסטרית, אבל חכו שיגיע לבמה הגדולה'. ואז הוא מגיע לבמה הגדולה - וכובש שלושער. מדהים".

באופן מפתיע, חלומו הגדול של הולאנד הצעיר הוא לזכות בפרמיירליג דווקא עם לידס, הקבוצה בה אביו פרח והעיר שבה הוא עצמו נולד. ב-2017 אמר ש"הפנטזיה לשחק בלידס לא תעזוב אותי. זו המטרה הראשונה שלי בקריירה. מטרה נוספת היא להפוך לשחקן גדול יותר מאבי, ולרשום יותר הופעות ממנו בנבחרת".

בינתיים נראה שהוא בדרך הנכונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully