וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ ביקר: "ברור שלא היה פנדל". עימות פיזי בין מחנות האוהדים

ליברפול הפסידה 2:0 בנאפולי, מאמן אלופת אירופה לא אהב את החלטת השופטים, אנצ'לוטי לחש על אוזנו מסר מרגיע. שני אוהדי ליברפול אושפזו

צילום ועריכת וידאו: רויטרס

בווידאו: קוטיניו מוצג בבאיירן מינכן

ליגת האלופות חזרה, ואלופת אירופה ליברפול החלה את דרכה במפעל ברגל שמאל. אתמול (שלישי) סגנית אלופת אנגליה הפסידה 2:0 לנאפולי (שניה שנייה ברציפות שהיא מפסידה לקבוצה של אנצ'לוטי), ואם בשנה שעברה היא התאכזבה בליגה ופרחה באירופה - בינתיים ליברפול מושלמת בליגה, אבל מועדת באירופה. ליברפול היא האלופה הראשונה זה 25 שנה שפותחת את דרכה עם הפסד, ואומנם ספק אם זה יהיה דרמטי בסיכוייה להעפיל לשמינית, אבל לאור הציפיות זו אכזבה גדולה, במיוחד בשער השני שנכבש אחרי טעות אומללה של וירג'יל ואן דייק.

וירג'יל ואן דייק, ליברפול. רויטרס
טעות נדירה. ואן דייק (צילום: רויטרס)/רויטרס

מאמן ליברפול יורגן קלופ התעצבן על הפנדל שנפסק נגד קבוצתו, לאחר שאנדרו רוברטסון ספק הכשיל את קאייחון ברחבה. "זה כואב כי היו לנו הזדמנויות מצוינות", אמר קלופ, "היה משחק פתוח עם הרבה מתפרצות, אבל לא הצלחנו לסיים את זה. במחצית השנייה היה משחק פרוע, הם רצו ורצו. אני לא חושב שהגיע לנאפולי פנדל. מה אני יכול להגיד, מבחינתי, זה ברור ומובן לגמרי שזה לא פנדל. הוא קפץ לפני המגע, אי אפשר לשנות את זה. שיחקנו כדורגל טוב, אבל לא הצלחנו לגמור את המצבים. שלטנו ברגעים רבים במשחק. קיבלנו החלטות לא נכונות ואנחנו צריכים לקבל את התוצאה".

ג'ורדן הנדרסון אמר אחרי המשחק: "במחצית הראשונה אני חושב ששיחקנו טוב, פשוט פספסנו קצת בחלק האחרון. נאפולי קבוצה טובה ואתה צריך להגן כקבוצה והרגשתי שעשינו את זה. הטעויות בשערים שספגנו, אנחנו צריכים להשתפר בזה. בסך הכול אנחנו יכולים להשתפר, אנחנו לוקחים אחריות ומנסים להגיב כמו שצריך".

מנגד, קרלו אנצ'לוטי שיבח את חניכיו: "תמיד קשה לשחק מול ליברפול, מהדקה הראשונה ועד האחרונה. נאלצנו להקריב המון, בלי לאבד את הזהות שלנו. המשחק היה מאוזן, אבל אהבתי מאוד את הדרך שבה שהתגוננו כשהיה 0:0 וזה מה שאיפשר לנו להגיע למצבים בסיום. רציתי לראות קבוצה שמאמינה בעצמה ובאיכויות שלה".

כאמור, גם בשנה שעברה נאפולי ניצחה את ליברפול בסן פאולו, אבל ה-0:1 לא הספיק לה והיא לא עלתה לשלב הבא בגלל הפרש שערים וגול אחד שהיה חסר לה. בסיום הוא לחש משהו באוזנו של קלופ: "אמרתי לו לא לדאוג, בגלל שאם הוא מפסיד כאן, הוא בדרך כלל זוכה באותה שנה בליגת האלופות! הרגעתי אותו".

אחרי שריקת הסיום נרשמו בסביבת האצטדיון עימותים בכמה מוקדים בין מחנות האוהדים. על פי "דיילי מייל", האולטראס של אוהדי נאפולי הגיע "חמוש" בחגורות ברזל ותקף כמה מאוהדי ליברפול, ששניים מהם אושפזו עם פציעות יבשות קלות.

עוד בוואלה

ליגת האלופות: נאפולי ניצחה 0:2 את ליברפול, ולנסיה גברה על צ'לסי

לכתבה המלאה
יורגן קלופ, מאמן ליברפול. רויטרס
מתוסכל. קלופ (צילום: רויטרס)/רויטרס
דריס מרטנס שחקן נאפולי. רויטרס
כמה זה מתוק. מרטנס (צילום: רויטרס)/רויטרס

עוד באיטליה: נציג סלביה פראג חייך במבוכה כשראה שהקבוצה שלו שובצה בבית עם דורטמונד, ברצלונה ואינטר, אבל אתמול הצ'כים היו קרובים להדהים את אינטר באיטליה, את הקבוצה שפתחה היטב את העונה בסרייה A. הקבוצה מפראג שיחקה נהדר והייתה מסוכנת וחסרת פחד, עלתה ליתרון מוצדק, אבל אינטר הצליחה להשוות בתוספת הזמן ל-1:1.

"הגיע לנו לקחת שלוש נקודות, אבל לצערנו אנחנו רק עם נקודה אחת", אמר המאמן יינדריך טריפובסקי, "אי מאוכזב כי היינו שש דקות מהישג עצום, אבל עדיין עלינו להיות גאים. אינטר זו קבוצה ענקית. יש לנו שחקנים רעבים שבמשך שעות למדו את אינטר ושחקניה. רונלו לוקאקו זה שחקן שעולה יותר מכל הסגל שלנו". מאמן אינטר אנטוניו קונטה סיכם ואמר: "זה לא הכדורגל שאנחנו מתאמנים כדי לשחק".

שחקני סלביה פראג חוגגים. רויטרס
תצוגה מרשימה. סלביה פראג חוגגת באיטליה (צילום: רויטרס)/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully