וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקסם נגמר? תמונת מצב על הקדנציה השנייה של זידאן בריאל מדריד

הסגל שבע, היכולת לא מרשימה, ומערכת היחסים עם פלורנטינו פרס בשפל סביב שחקני הרכש. רגע לפני ליגת האלופות, בריאל מדריד לא שקט והצרפתי עלול לשלם את המחיר

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: תגובות של ריאל מדריד אחרי המשחק מול לבנטה

במהלך אירוע ההשקה של סדרת הטלויזיה המתעדת את חייו של סרחיו ראמוס, התלוצץ בלמה של ריאל מדריד ואמר: כעת יש לי יותר עונות מובטחות עם אמאזון, מאשר שיש לי עם ריאל מדריד". לבלם הספרדי נותרו שנתיים בחוזהו אצל הבלאנקוס, אבל במועדון כרגע לא ממהרים לחדש אותו. חוסר הוודאות סביב עתידו של אחד מסמלי הקבוצה ב-14 העונות האחרונות תורמת לתחושת חוסר היציבות במועדון, כך טוענים בסקיי ספורט.

מאז שחזר לאמן את ריאל לקראת סוף העונה שעברה, מאזן הניצחונות של זינדין זידאן עומד על 46 אחוזים ונדמה שהיכולת המקצועית של הקבוצה לא השתפרה בצורה ניכרת בתחילתה של העונה הנוכחית. לשם השוואה, סנטיאגו סולארי, אותו החליף הצרפתי, השיג 68 אחוזי הצלחה לפני שפוטר.

סרחיו ראמוס שחקן ריאל מדריד מאוכזב. רויטרס
חוסר וודאות סביב עתידו במדריד. סרחיו ראמוס/רויטרס

קבוצת הפאר מבירת ספרד, שזכתה ארבע פעמים בליגת האלופות בשש השנים האחרונות (שלוש מתוכן תחת הדרכתו של זידאן), עדיין סובלת מחוסר יציבות, כאשר לפנייה שבוע בו תתמודד בליגת האלופות מול פריס סן ז'רמן ומול מוליכת הליגה הספרדית סביליה. פציעות של שחקני מפתח בקבוצה כמו מארקו אסנסיו (שיעדר עד מרץ) ושל שחקן הרכש היוקרתי ביותר אדן הזאר (ששב בשבת לסגל הקבוצה) פגעו בהכנות של הבלאנקוס, וכעת ריאל תצטרך להשלים את הפערים הללו תוך כדי תנועה.

לפי טור הפרשנות של גיאם בלאגה בסקיי ספורט, שחקני הרכש שהגיעו בקיץ האחרון לא מתאימים במאה אחוז לפילוסופיית המשחק של המאמן הצרפתי. לוקה יוביץ', שהיה מבקיע שערים בשפע במדי פרנקפורט בעונה שעברה, לא נראה איכותי מספיק כרגע כדי לפתוח בהרכב. אדר מיליטאו עדיין לא ראה דקות משחק, ורודריגו נפצע במהלך קדם העונה.

שחקן ריאל מדריד, לוקה יוביץ'. GettyImages
לא מספיק טוב כדי לפתוח בהרכב. לוקה יוביץ'/GettyImages

האובססיה של זידאן להבאתו של פול פוגבה בקיץ לא היתה יפה לעין, במיוחד כאשר מנצ'סטר יונייטד מעולם לא התכוונה למכור אותו, ומעולם זה לא היה נראה סביר שהקשר הצרפתי יעבור למדריד. גם אחרי שהמועדון סיכם עם שני שחקנים אלטרנטיביים (דוני ואן דה בייק וכריסטיאן אריקסן), הצרפתי בלם את חתימתם בתקווה שיביא את קשר השדים האדומים.

במקביל, נשלחו להשאלה סרחיו רגיליון (סביליה) ודני סבאיוס (ארסנל), שלדעת רבים יכלו לעזור רבות לקבוצה העונה ולהחליף שחקנים ותיקים, כאלה שאין להם את אותו הלהט שיש לשחקן צעיר עם הרבה מה להוכיח.

הרוחות לא שקטות בין זידאן לפלורנטינו פרס, נשיא הקבוצה, סביב סוגיות הרכש. המאמן לא בנה על גארת' בייל, איסקו, וחאמס רודריגס, אך לא הגיעו הצעות מספקות עבורם ובסופו של דבר הם נשארו בקבוצה למורת רוחו של הצרפתי. בנוסף, זידאן התנגד למכירתו של קיילור נבאס לפריס סן ז'רמן, אך העסקה יצאה בסופו של דבר אל הפועל.

פול פוגבה שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
זידאן רצה להביא אותו בכל מחיר. פול פוגבה/רויטרס

פרס מתוסכל מכך שכמה משחקני הרכש שיועדו להיות הכוכבים של המועדון לא משחקים מספיק וכי אין לו שליטה מלאה על המתרחש, ומנגד זידאן צריך להתמודד עם הרבה שחקנים ותיקים ושבעים שעברו את שיאם, ושחקנים צעירים יותר בהם הוא לא לגמרי מאמין. גופי התקשורת המקורבים לנשיא מתחילים לכתוב דברי ביקורת על זידאן והספקלוציות מתחילות לעלות, כאשר שמו של ז'וזה מוריניו כבר עלה כאפשרות להחליף אותו אם ימשיך לאכזב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully