וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי הרצוג: "העתיד שלי לא חשוב". טיבי עשוי לקבל זימון במקום דגני

3.10.2019 / 11:17

מאמן נבחרת ישראל ערך מסע"ת ראשונה לקראת המשחקים מול אוסטריה בווינה (10.10) ולטביה בטרנר (15.10): "אסור לחזור על הטעויות מול סלובניה". בלם מכבי תל אביב עשוי להצטרף לנסיעה במקום דגני, שסובל ממתיחה במפשעה ויעבור בדיקת MRI

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

אנדי הרצוג ערך הבוקר (חמישי) מסיבת עיתונאים ראשונה לקראת צמד המשחקים הקרוב של נבחרת ישראל שתתארח אצל אוסטריה בווינה ב-10 באוקטובר ותארח את לטביה באצטדיון טרנר ב-15 באוקטובר. מכיוון שבימים שלישי ורביעי חל יום כיפור, תערוך הנבחרת אימון בוקר בבירת אוסטריה ביום שלישי ואימון נוסף ביום רביעי בלילה בצאת יום הכיפורים. זה גם יהיה האימון המסכם לקראת המשחק שייערך באצטדיון ארנסט האפל.

בנבחרת ישראל עשויים לזמן לנסיעה לאוסטריה את איתן טיבי שנמצא ברשימת ההמתנה במקום אוראל דגני. מאמן הנבחרת אנדי הרצוג עודכן הבוקר כי דגני עדיין סובל ממתיחה במפשעה והוא יעבור היום בדיקת MRI שבסופה יהיו יותר חכים בנבחרת באשר לסיכוייו להיות כשיר. במידה שהבדיקה תאשר כי דגני מושבת, בלם מכבי תל אביב יוזמן במקומו ויהיה מועמד אפילו להרכב.

כזכור, במפגש הראשון מול מולדתו של הרצוג בקמפיין הנוכחי הציגה ישראל את אחת ההופעות המרשימות ביותר שלה בשנים האחרונות וניצחה 2:4 בחיפה בזכות שלושער בלתי נשכח של ערן זהבי. אלא שמאז, אוסטריה נראית כמו נבחרת אחרת לגמרי: לאחר ההפסד ההוא הגיעו ניצחונות על סלובניה (0:1), צפון מקדוניה (1:4) ולטביה (0:6) ו-0:0 בפולין. למשחק הזה היא מגיעה מהמקום השלישי של בית ז' עם 10 נקודות - שתיים יותר מישראל החמישית.

פלייר מסיבת עיתונאים של אנדי הרצוג. יוסי ציפקיס
דרוך לקראת צמד משחקים חשוב. הרצוג/יוסי ציפקיס

אנדי הרצוג אמר: "כמאמן אתה רוצה לשפר את הקבוצה שלך במספר אספקטים. איבדנו נקודות בגלל טעויות קלות. אתה רוצה לפתח את הקבוצה שלך, אתה רוצה שהשחקנים יעמדו מאחורי הפילוסופיה שלך. אם נציג את אותה יכולת מול אוסטריה כמו שהצגנו מול סלובניה זה יכול להיות נהדר, אבל אסור לחזור על אותן טעויות שעשינו".

על עתידו בנבחרת: "כל משחק הוא חשוב. לא מדובר בעתיד שלי, מדובר בעתיד של הנבחרת. יש לנו סיכוי טוב להעפיל, אני לא חושב שעכשיו זה הזמן להתעסק בי אלא בנבחרת".

"חשוב מאוד לראות שחקנים כמו מנור סולומון ושון וייסמן מציגים יכולת טובה. גם למונס דאבור יש את הזכות להיות בסגל שלנו. הוא היה מצוין בעונה שעברה, עכשיו יש לו בעיה בסביליה אבל מבחינתי הוא חלוץ מצוין".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אנדי הרצוג מאמן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
אנדי הרצוג/יוסי ציפקיס

על מרקו ארנאוטוביץ' כוכב האוסטרים: "הוא לא השחקן היחיד שמסוכן אצל האוסטרים, אבל הוא אחד השחקנים הטובים שהיו באוסטריה ב-30 השחקנים האחרונות. יש להם גם את אלאבה, סאביצר והרבה שחקנים טובים".

על הטעויות של הנבחרת מול סלובניה: "הובלנו 1:2 ובמקום להחזיק בכדור, המנטאליות שלנו גרמה לנו ללכת אחורה. זו הטעות שאסור לחזור עליה. היו החלטות וסיאוטציות במגרש שלא הגבנו להן נכון".

"זה יהיה משחק אמוציונלי עבורי, אבל במשחק עצמו צריך להתרכז במשחק. כמאמן אני צריך לעשות את העבודה שלי. נצטרך ארבעה ניצחונות כדי להעפיל, זה לא הולך להיות קל".

seperator

סגל נבחרת ישראל למשחקים:

שוערים: אריאל הרוש, אופיר מרציאנו, יואב ג'רפי.

הגנה: אלי דסה, לואי טהא, חאתם עבד אלחמיד, עומרי בן הרוש, אוראל דגני, רז שלמה, טאלב טואטחה, סאן מנחם.

קישור: דן גלזר, יונתן כהן, ביברס נאתכו, דור פרץ, ניר ביטון, דור מיכה, אלמוג כהן, דולב חזיזה.

התקפה: מנור סולומון, מונס דאבור, ערן זהבי, דיא סבע, שון וייסמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully