וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכת גניבות בצרפת: עוזר מאמן גנב כספי זכייה במשחק פוקר ופוטר

אחרי הפרשה שהסעירה את ניס, "לאקיפ" חושף סיפור דומה בדיז'ון. במקרה הזה, העוזר ביקש סליחה וחזר למועדון כמאמן ראשי

עריכת וידאו: מתן חדד

ב"לאקיפ" הצרפתי חשפו היום (רביעי) את הסיבה לפיטוריו של מאמן דיז'ון, סטפן ז'ובאר ב-2018, אז הוא שימש כעוזר מאמן בקבוצה: גניבת כספי זכייה במשחקי פוקר בין שחקנים ואנשי צוות במועדון.

בדיז'ון ערכו מדי שבוע משחקי פוקר ידידותיים והימרו על סכומים לא גבוהים. השחקן המצטיין היה הפיזיתרפיסט ניקולא דידרי, שזכה כמה פעמים בסכום שבדרך כלל נע סביב 1,000 יורו. דידרי נהג לשים את כספי הזכייה בלוקר שלו, אבל שם לב שבכל פעם נעלמים משם סכומים מסויימים ופנה להנהלת המועדון.

צוות האבטחה של המועדון הציב מצלמות וגילה שהגנב הוא לא אחר מאשר עוזר המאמן ז'ובאר. השמועה פשטה במהרה, השחקנים עמדו לצדו של הפיזיותרפיסט וז'ובאר פוטר מתפקידו. באותה תקופה נגנבו גם כמה זוגות נעליים, אבל לא נמצאו ראיות לכך שעוזר המאמן גנב גם אותן.

באופן מאוד מפתיע, ז'ובאר הוחזר למועדון בקיץ כמאמן ראשי - כנראה בזכות העובדה שהוא העביר 20 שנה במועדון כשחקן וכמאמן במחלקת הנוער. "אני לא מכחיש", אמר נשיא דיז'ון, אוליבייה דלקור, כשהתבקש להתייחס לפרשה, "זה שייך לעבר. סטפן איבד את הראש באותה תקופה. אבל הוא התנצל בפני אנשי הצוות, השחקנים ובפניי באופן אישי".

סטפן ז'ובאר, מאמן דיז'ון. GettyImages
חזר מהדלת הראשית. ז'ובאר/GettyImages

עוד בוואלה!

אמבפה חזר ובישל לניימאר, פ.ס.ז' ניצחה 0:1 בבורדו

לכתבה המלאה

הסיפור מדיז'ון מגיע כשברקע עדיין מהדהדת פרשת הגניבה שהסעירה השבוע את ניס. לפני כמה ימים חלוץ הרכש, קספר דולברג, התלונן בפני הנהלת המועדון שהשעון שלו בעלות של כ-70 אלף יורו, נעלם מחדר ההלבשה. אחרי חקירה קצרה, התברר שהגנב הוא חברו לקבוצה, לאמין דיאבי פאדיגה.

אתמול ניס הודיעה שחוזהו של החלוץ בן ה-18 הותר בעקבות המקרה החריג. "מעבר להיבטים הספורטיביים והכספיים, ניס לא יכולה לקבל התנהגות שבוגדת באמון של המשפחה האדומה-שחורה. חוזהו של פאדיגה בוטל באופן מיידי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully