וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר על אוהדי פ.ס.ז': "זה כמו יחסים עם אישה - עכשיו יש כעס, אבל תכף נתחבק"

אחרי שהעניק לפריס סן ז'רמן עוד ניצחון, הכוכב הברזילאי ניסה לרכך את הקהל: "אני כאן עבורכם, אקריב את חיי למען הקבוצה"

עריכת וידאו: מתן חדד

ניימאר מנסה לפתוח דף חדש עם אוהדי פריס סן ז'רמן. אחרי שכבש גם אמש (שבת) את שער הניצחון לזכות אלופת צרפת ב-0:1 על בורדו, במה שהיה שער הניצחון השלישי שלו מאז שחזר מהפציעה, התייחס הכוכב הברזילאי למתיחות בינו לבין הקהל - שעדיין נוטר לו טינה על כך שרצה לעזוב לברצלונה והצהיר על כך בראש חוצות.

"היחסים עם האוהדים במגמת שיפור, זה הולך ונעשה טוב יותר. אני תמיד אומר שזה כמו יחסים עם אישה - כשדברים הולכים לא טוב אתם לא מדברים, אבל בעזרת הרבה אהבה, חיבוקים וכרבולים, הכל חוזר לקדמותו", התפייט בסיום. "אני כאן כדי לעזור לפריס סן ז'רמן, ואעשה הכל כדי להגשים את ייעודי כשחקן הקבוצה. אתן את חיי למען הצלחת הקבוצה, אקריב כל מה שצריך כדי שנוכל לחגוג יחד".

ניימאר שחקן פריס סן ז'רמן חוגג עם קיליאן אמבפה. רויטרס
השחקנים כבר מחבקים אותו, מתי גם האוהדים? ניימאר חוגג/רויטרס

אירועי השבוע האחרון לא הוסיפו נקודות זכות לניימאר בניסיון לזכות שוב באהדת הקהל - הוא נפגש עם נשיא ברצלונה ז'וספ מריה ברתומאו לפגישת גישור סביב התביעה שהגיד נגד המועדון, בילה עם אחד משחקני בארסה (ארתור) וניכרה התחממות ביחסים בינו לבין המועדון לשעבר.

אבל ניימאר ממשיך לכבוש, ואין ספק שזה מרכך את אוהדי פריס סן ז'רמן. גם שיתוף הפעולה בינו לבין קיליאן אמבפה, שהוליד אמש את שער הניצחון, עוזר לצרפת לשכוח את השגיאות שעשה בקיץ.

"אני ואמבפה דיברנו בחדר ההלבשה, הוא צפה בסרטון מהמשחק ואמר לי 'אני יכול למסור לך יותר'. יש בינינו חיבור טוב", אמר ניימאר. "אנחנו מסתדרים מצוין על המגרש ומחוצה לו, ואני שמח מאוד שהוא חוזר ליהנות מכדורגל. הוא אחד השחקנים הטובים בעולם ובכל פעם שהוא נמצא על הדשא, החיים שלי קלים יותר. כולנו אוהבים לשחק לצד שחקנים גדולים".

עוד בוואלה!

צרפת: אמבפה חזר ובישל לניימאר, פ.ס.ז' ניצחה 0:1 בבורדו

לכתבה המלאה

ניימאר ואמבפה נהנים אחרי הניצחון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully