וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההערצה לסטף קרי, בעיות ההתנהגות והמודל לחיקוי: ניימאר נפתח

"גדלתי על רוביניו, סטף קרי הוא הספורטאי הנערץ עליי בעולם", "מעדתי לא מעט בקריירה, יש לי בעיות מנטאליות". כוכב פריס בראיון

עריכת וידאו: מתן חדד

ניימאר עשה הרבה מאוד כותרות בקיץ. הברזילאי לא הסתיר את רצונו לעזוב את פריס סן ז'רמן, אך נשאר בעל כורחו ולא נותן לאווירה מסביבו להשפיע עליו. למרות שספג קריאות בוז מאוהדי קבוצתו במשחק הבית הראשון שלו בליגה, הברזילאי סידר לפריס ניצחון עם מספרת בתוספת הזמן ובמחזור החולף כבש עוד שער ניצחון ב-0:1 הקשה בליון.

אמש ניימאר פינה מזמנו וערך ראיון ל"מירור" האנגלי שבו הוא התייחס גם לבעיות המנטאליות והאישיותיות שלו. "אני לא בנאדם דברן. אני מאוד מאופק ושומר דברים לעצמי", אמר ניימאר, "אבל יש רגעים שמתסכלים אותי ואז אני מתפוצץ ולא מתקשר בדרך הנכונה. אני מנסה לשפר את זה".

ניימאר, פריס סן ז'רמן, חוגג עם מרקו וראטי. GettyImages
מעריץ את סטף קרי, גדל על רוביניו. ניימאר "חוגג" שער ניצחון/GettyImages

על הבעיות המנטאליות שלו אמר: "אני חושב שכשאתה בסדר מבחינה מנטאלית, דברים יקרו בצורה טבעית. אבל אם לא, דברים לא תמיד יקרו כמו שאתה מצפה. תמיד מצפים ממך להתנהג בצורה מושלמת, אבל זה בלתי אפשרי. פישלתי כמה פעמים, אבל אני חושב שזה נורמאלי לבנאדם ליפול מדי פעם,זה חלק מהחיים ואתה לומד וצומח מהטעויות שלך".

על הפציעות הקשות שחווה במהלך הקריירה: "אלו הרגעים הכי קשים בקריירה של כל ספורטאי. היו לי שתי פציעות רציניות בשניים האחרונות והייתי חצי שנה מחוץ למגרשים. התגעגעתי לכבוש שערים. אבל הפציעות הן חלק מהקריירה ואנחנו מנסים למנוע מהן לקרות".

ניימאר, שגדל בסאנטוס, דיבר על הערצתו לרוביניו והוסיף ש"הספורטאי שאני הכי מעריץ אותו בעולם הוא סטף קרי, זה הבחור שאני הכי מעריץ בספורט". ומה המטרה? "אני רוצה להיות השחקן הכי טוב בעולם, ככה פשוט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully