וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר הסכים להסיר את התביעה נגד ברצלונה - בתנאי שתתחייב להחתים אותו שוב

הכוכב הברזילאי נפגש עם ברתומאו בברצלונה כדי להסדיר את הסכסוך המשפטי, בקטאלוניה משוכנעים: זה עוד צעד בדרך לקאמבק בקיץ

עריכת וידאו: מתן חדד

ניימאר אפילו לא ניסה להסתיר את ניסיונותיו לחזור לברצלונה בקיץ האחרון, ולמרות שנשאר בסופו של דבר בפריס סן ז'רמן, הוא עדיין מגשש את דרכו חזרה לקטאלוניה. כעת הוא עושה עוד צעד שיקרב אותו לשם - וכנראה מושך את התביעה שהגיש נגד המועדון מאז עזב אותו ב-2017.

על פי ESPN, הכוכב הברזילאי נחת אמש (חמישי) בברצלונה בשעות הערב במטרה להיפגש עם נשיא המועדון ז'וספ מריה ברתומאו ולהביא לסגירת התיק "בצורה חברית", מבלי להיגרר לבית משפט. פגישת הגישור היתה חיובית למדי: על פי הדיווח, אחריה ניימאר ונציגיו קרובים לסיכום עם ברצלונה שבמסגרתו הברזילאי ימשוך את התלונה לגמרי, ובכך יוותר על חלק נכבד מהסכום שטען שהוא זכאי לו - כ-26 מיליון יורו, כביכול.

בתחנת הרדיו הקטלאנית "קאדנה סר" אף טענו שניימאר הסכים להסיר את התביעה נגד ברצלונה בצורה מיידית, אולם רק בתנאי שהמועדון יתחייב בכתב להחתימו שוב בקיץ. מטבע הדברים ברצלונה לא היתה יכולה לספק כתב התחייבות שכזה - לא מבחינה משפטית ולא מבחינה פיננסית - אולם עדיין מדובר בהתקרבות בין הצדדים.

שחקן פריס סן ז'רמן ניימאר. GettyImages
הפנים לברצלונה? ניימאר/GettyImages

בין ברצלונה לניימאר ניטש ויכוח ארוך על גובה הבונוס שהקבוצה חייבת לו על כך שחתם בקבוצה ב-2013. ניימאר טען שהקבוצה חייבת לשלם 40 מיליון יורו כמענק חתימה ושהועברו לו עד כה 14 מיליון יורו בלבד, בעוד ברצלונה התנערה מההאשמות וסירבה לשלם לניימאר סכום נוסף.

מדובר בצעד חשוב שיכול לסלול את דרכו של ניימאר חזרה לברצלונה בעתיד. כשכלי התקשורת בספרד דיווחו במהלך הקיץ על המגעים בינו לבין המועדון, הוסבר שוב ושוב שאחד התנאים של ברצלונה הוא משיכה מיידית של התביעה.

אם כן, נראה שניימאר יוכל לסמן על כך וי בקרוב, אולי לקראת קאמבק בסוף העונה או אפילו בחלון ההעברות בינואר. ב-ESPN טוענים ש"למרות שעדיין אין הסכמות סופיות, התיק הזה לא יגיע לבית המשפט". בכל מקרה מסתמן שניימאר וברצלונה יבקשו מבית המשפט בספרד לדחות את המשפט לשנה הבאה, בהסכמת שני הצדדים.

(עדכון ראשון: 11:43)

עוד בוואלה!

נשיא אתלטיקו מדריד לעג לקנס על גריזמן: "300 יורו? אני אשלם את זה"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully