וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא אתלטיקו מדריד לעג לקנס על גריזמן: "300 יורו? אני אשלם את זה"

אחרי שברצלונה ספגה קנס מגוחך על הפנייה לגריזמן, נשיא הרוחי-בלאנקו מגיב בציניות וטוען: "מאחל לגריזמן שבברצלונה יקבל את היחס שקיבל באתלטיקו"

עריכת וידאו: מתן חדד

נשיא אתלטיקו מדריד אנריקה סרזו הגיב בלעג לקנס שברצלונה ספגה אתמול (חמישי) מההתאחדות הכדורגל בספרד על הפנייה הלא חוקית שלה לאנטואן גריזמן. כידוע, אתלטיקו מדריד תובעת את ברצלונה מאחר שלטענת הקולצ'ונרוס, הכוכב הצרפתי סיכם עם בארסה כבר בחודש מרץ ואילו בארסה חיכתה עם ההודעה הרשמית והשלמת המהלך הרשמי רק ל-1 ביולי - התאריך שבו סעיף השחרור שלו יורד מ-200 מיליון יורו ל-120 מיליון יורו. אומנם הפעולה הזאת של ברצלונה חסכה לה 80 מיליון יורו - אבל אתמול כאמור היא נקנסה ב-300 יורו בלבד.

אנטואן גריזמן ברצלונה. רויטרס
על עבירות תנועה יש קנס גבוה יותר. גריזמן/רויטרס

נשיא הרוחי-בלאנקו הוזמן אתמול לדיון בנושא הקנס, וענה בטון דיבור אירוני: "אני רואה שאתם מודאגים מאוד מהנושא הזה (של הקנס וגריזמן). הקשבתי לכם באוטו. איך אפשר להתווכח על 300 יורו? אני אשלם את זה, וזהו".

כשדיבר בצורה רצינית יותר על הסוגיה אמר סרזו על התביעה של אתלטיקו נגד ברצלונה: "מבחינתנו זה ברור. הותרנו את הטיפול בתיק למחלקה המשפטית והם יחליטו. אני לא יודע אילו הוכחות יש לעורכי הדין, אבל אם הם עובדים, כנראה שיש להם עם מה לעבוד".

עוד הוסיף: "אם מחר אתה נוסע עם משקה באוטו, אתה גם מקבל קנס מהמשטרה של 300 יורו... אבל אני לא נכנס לדברים האלה, בשביל זה יש עורכי דין. אין לנו בעה עם גריזמן. אני מאחל לו שיתייחסו אליו בקבוצה החדשה כמו שהתייחסו אליו באתלטיקו. הם שחקנים מקצוענים, וכל אחד יכול להתנהג כמו שנראה לו. ברור שאם אפגש איתו אברך אותו לשלום".

עוד בוואלה!

הקנס שברצלונה ספגה מההתאחדות הספרדית על הפנייה לאנטואן גריזמן: 300 יורו

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully