וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקנס שברצלונה ספגה מההתאחדות הספרדית על הפנייה לאנטואן גריזמן: 300 יורו

אתלטיקו מדריד הפסידה 80 מיליון יורו מהמהלך של ברצלונה מאחורי גבה, אבל הבלאוגרנה ספגו קנס מגוחך. בהתאחדות מסבירים מדוע זה "רק סמלי"

עריכת וידאו: מתן חדד

התאחדות הכדורגל הספרדית קנסה היום (חמישי) את ברצלונה ב-300 יורו על הפנייה של המועדון לאנטואן גריזמן כשהכוכב הצרפתי עדיין היה תחת חוזה באתלטיקו מדריד. הקולצ'ונרוס היו אלה שהגישו תלונה נגד ברצלונה על פנייה לא חוקית, כשאתלטיקו טוענים שמאחר שהסיכום עמו נעשה בתחילת השנה, על ברצלונה לשלם על שחקן 200 מיליון יורו, ולא את סעיף השחרור שב-1 ביולי ירד אוטומטית ל-120 מיליון יורו.

אבל ספק אם ההחלטה של ההתאחדות על סכום של 300 יורו קנס תנחם את אתלטיקו, שהפסידה 80 מיליון יורו. יש לציין כי לפני מספר ימים בהתאחדות אמרו שאחת האפשרויות להעניש את ברצלונה היא בסגירת הקאמפ נואו למשחק אחד, אך כאמור אפשרות זאת נדחתה. מדובר בסכום נמוך כי כרגע זה מה שהתקנון מאפשר. עבור ברצלונה, אגב, 300 יורו הם רק 0.0005 אחוז ממה שהקבוצה משלמת לליאו מסי בשבוע.

"כשלוקחים בחשבון את המצב הפיננסי של המועדון ואת הסכום שהושקע בעסקה שנידונה פה, הוועדה מודעת לעובדה ש-300 יורו, מעבר למשמעות הסמלית שלו, לא יפגעו במיוחד במועדון שעשה את העבירה, וגם ככל הנראה לא ימנע ממועדונים לפעול כך בעתיד", נכתב בהחלטה. עם זאת, בהחלטה נכתב שלא הוכח שגריזמן חתם בברצלונה כשעוד היה באתלטיקו, אבל כן שבארסה פנתה אליו וערכה עמו משא ומתן בלי להודיע לאתלטיקו. הטענה היא שברצלונה לא עשתה עבירה חמורה מאחר שהיא פנתה לגריזמן אחרי שהצהיר שהוא מעוניין לעזוב בחודש מאי.

אנטואן גריזמן חוגג עם ליאונל מסי, ברצלונה. רויטרס
מה כל כך מצחיק? גריזמן/רויטרס

על רקע היכולת הלא מרשימה בליגה והביקורות על המאמן ארנסטו ואלוורדה, שחקני ברצלונה ערכו אתמול (רביעי) בערב ארוחת גיבוש על מנת "לחבר בין השחקנים", "לשפר את היחסים" בין כולם וכדי "להגיע להרמוניה שתאפשר להם להתנהל בקלות יותר", כך טוענים ב"ספורט" הקטלאני.

קפטן הקבוצה ליאונל מסי מסי היה זה שאירגן את הארוחה, שנערכה בשכונת פסאו דה גראסיה, והארגנטינאי עצמו היה זה שהגיע ראשון לארוחה ב-21:00 בערב. צוות האימון לא הוזמן לארוחה, שכללה רק שחקנים. כמו כן הצטרף לארוחה מארק מארקס, נהג המוטו ג'י-פי, כ"אורח כבוד".

בשבעת משחקיה מתחילת העונה ברצלונה הייתה רחוקה מלהרשים (שישה בליגה, אחד בליגת האלופות) והיא במאזן לא מרשים של שלושה ניצחונות, שני תיקו, שני הפסדים. כמו כן הקבוצה סבלה גם מפציעות של כוכביה (מסי, לואיס סוארס, עוסמן דמבלה) וגם מקיץ סוער שכלל את פרשת ניימאר ודייוחים בלתי פוסקים על שחקנים שיועברו בטרייד. כעת בקבוצה זקוקים "לתראפיה קבוצתית", כפי שהדבר מוגדר בתקשורת בקטלוניה. הארוחה נערכה במקביל משחק של ריאל מדריד מול אוסאסונה, שבו לא צפו השחקנים.

עוד בוואלה!

מסי סובל ממתיחה בשריר הירך, הקלאסיקו הראשון של העונה ישוחק בשעה 13:00 שעון ספרד

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully