וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי סובל ממתיחה בשריר הירך, הקלאסיקו הראשון של העונה ישוחק בשעה 13:00 שעון ספרד

ברצלונה התייחסה רשמית לפציעה, אבל לא נקבה בזמן היעדורת. ביקורת בספרד על השעה המוקדמת למשחק בקאמפ נואו (26 באוקטובר)

עריכת וידאו: מתן חדד

זה עוד לא רשמי, אולם בתקשורת הספרדית טוענים היום (רביעי) שהקלאסיקו הראשון של העונה ייערך בשעה ייחודית למדי - ב-26 באוקטובר (יום שבת) ב- 13:00 בצהריים (15:00 שעון ישראל), על רקע העניין הרב ברחבי העולם במשחק, ובפרט בשוק האסייתי. על אף הביקורת שהשמיעו בספרד, ההחלטה ככל הנראה סופית, וזו לא תהיה הפעם הראשונה ששתי הקבוצות הללו נפגשות בשעה מוקדמת הרבה יותר משהן רגילות. ב-2017/18 נערך הקלאסיקו בברנבאו באחת בצהריים, ואז זה נגמר ב-0:3 מהדהד לברצלונה.

המשמעות היא שלקטלאנים יהיו 62 שעות בלבד להתכונן למשחק הלוהט, שכן ביום רביעי בערב יתארחו בצ'כיה אצל סלביה פראג בליגת האלופות. עם תום המשחק ימריאו לספרד, ורק אז יוכלו להתחיל להתרכז בקלאסיקו.

קלמון לנגלה, ברצלונה, מול סרחיו ראמוס, ריאל מדריד. רויטרס
כיצד השעה המוקדמת תשפיע? לנגלה מול ראמוס/רויטרס

ובינתיים, באלופה ממשיכים לעסוק בעיקר בפציעתו של ליאונל מסי. הארגנטינאי, שחזר לפעילות רק לפני שבוע כשנכנס כמחליף בליגת האלופות מול בורוסיה דורטמונד, נפצע אמש במהלך המשחק מול ויאריאל (1:2) בקאמפ נואו. מסי הרגיש כאבים בחלק הפנימי של שריר הירך ברגל שמאל, קיבל טיפול בצד המגרש במהלך המחצית הראשונה ולא חזר אל 45 הדקות האחרונות כשמי שנכנס במקומו הוא עוסמאן דמבלה.

"ליאו מסי סובל ממתיחה בשריר הירך", נכתב באתר הרשמי של המועדון, שם לא נקבו בזמן היעדרות מדויק. "לפי תקופת החלמתו ייקבע מתי יהיה כשיר לשחק".

זו הייתה הפעם הראשונה שמסי פתח העונה בהרכב של ברצלונה בכל המסגרות כשעלה ב-11 לצד לואיס סוארס ואנטואן גריזמן. זה גם נפתח טוב כשגריזמן (6) וארתור (15) כבשו וסידרו לאלופה יתרון מוקדם, אבל סביב הדקה ה-30 מסי התחיל להרגיש כאבים בשריר הירך. הוא קיבל טיפול רפואי במשך דקות ארוכות וחזר אל המגרש, אבל בסופו של דבר, כאמור, הוחלף על ידי דמבלה.

בסיום מאמן ברצלונה ארנסטו ואלוורדה אמר על מסי: "הוא חש חוסר נוחות בירך השמאלית. העדפנו להחליף אותו במחצית. הוא ייבדק מחר ונחכה. כשמסי נפצע, העולם כולו נעצר". בתחנת הרדיו "קאדנה סר" טענו שמסי יחמיץ בכל מקרה את המשחק מול חטאפה ביום שבת, ושהוא בספק למשחק מול אינטר בליגת האלופות ביום רביעי הבא.

עוד בוואלה!

טקס נבחרי השנה של פיפ"א: ליאונל מסי שחקן השנה, יורגן קלופ המאמן

לכתבה המלאה
ליאונל מסי שחקן ברצלונה. GettyImages
תמונה שבברצלונה מאוד לא אוהבים לראות/GettyImages

אגב, בברצלונה האשימו בפציעה גם את ההתאחדות הספרדית: לטענתם, הם ביקשו לדחות את המשחק ביום אחד כדי לא לסכן את ליאו מסי שהשתתף בטקס של פיפ"א בו נבחר לשחקן השנה - אולם סורבו. ב"אל מונדו דפורטיבו" טענו ש"דחייה היתה מקטינה משמעותית את הסיכוי לפציעה, ולא ברור למה בהתאחדות סירבו", אולם נשיא הליגה הספרדית חאבייר טבאס הסביר: "ברצלונה רצתה לדחות את המשחק בגלל הטקס של פיפ"א, אבל פרסמנו את לוח הזמנים כבר לפני חודש, וחייבים להיצמד אליו. אם היו דוחים את המשחק, זה היה משפיע על 11 משחקים אחרים".

ג'רארד פיקה התייחס גם הוא לפציעה של מסי ואמר ש"זו אכזבה גדולה, אבל זה לא אומר שעכשיו יש לנו תירוץ לא לנצח במשחקים הבאים. אנחנו פשוט חייבים לנצח אותם".

ואלוורדה על סוארס: "לואיס חזר מפציעה וזקוק לזמן כדי לחזור לכושר. אנחנו יודעים שעם הזמן הוא יעזור לנו המון".

על הדעיכה: "פתחנו טוב, כבשנו שני שערים, שלטנו במשחק בבירור, כשליאו הוחלף קצת דעכנו, אולי יותר מדי. במחצית השנייה ביתרון 1:2 היינו בסדר, לא ספגנו, ובסיום שוב שלטנו במשחק. הגנה שבירה גורמת לי להרגיש רע מאוד בהפסדים, אבל כשאנחנו מנצחים אני מרגיש קצת יותר טוב. קסורלה כבש, אבל סך הכל לא נתנו להם לייצר הרבה מצבים".

אנטואן גריזמן, ששוב כבש: "ההתאקלמות שלי? ידעתי שיהיה קשה להסתגל לבארסה, זה מועדון שונה... אבל לא הולך לי רע כל כך, כבר כבשתי שלושה שערים...". ג'רארד פיקה: "בדרך כלל אנחנו פותחים עונה יותר טוב מעכשיו. הקדם עונה לא עזר לנו, נסענו הרבה והיו פחות אימונים, אבל אנחנו בארסה ואסור לנו לתרץ. אנחנו יודעים מה לא עובד אבל לפעמים לא קל לשנות דברים. היו בדקות הראשונות נראינו טוב. ניצחון על חטאפה יעזור לנו מאוד".

ושוב, אנסו פאטי בן ה-16 נכנס בדקה ה-77, ודקות ספורות בלבד על הדשא הספיקו לו כדי להציג כמה מהלכים שהזכירו את הפוטנציאל הגדול. "אנסו נותן לנו רעננות", אומר ואלוורדה, "יש לו את האיכויות לייצר סכנות. הוא לא שחקן שכובש הרבה, אבל הוא רץ ויכול לבשל, הוא מצליח ואפילו ישתפר עוד יותר". מאמן ויאריאל חאבייר קאייחה הצדיע: "אנסו פאטי הדהים אותי. הוא עשה הכל נכון ולא חשש מהאחריות. יש לו איכויות מדהימות, והיה פשוט כיף לצפות בו משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully