וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכרעות בליון אחרי הדרבי: סילביניו קיבל שני משחקי מבחן

אחרי שבעה משחקים ללא ניצחון ובצל הדיווחים על מעמדו המעורער של המאמן הברזילאי, הנשיא ז'אן מישל אולאס אמר: "אני לא חושב שהמצב אבוד. נקבל החלטות אחרי לייפציג וסנט אטיין"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: ליאונל מסי שחקן השנה של פיפ"א

לא כך חשבו אנשי ליון שתיראה הקבוצה שלהם עם הכניסה לחודש אוקטובר, במיוחד לאור שני מחזורי הפתיחה בהם הביסה 0:3 את מונאקו בחוץ ו-0:6 את אנז'ה בבית. אלא שבשבעת המשחקים מאז אותה שישייה, כולל 1:1 בליגת האלופות מול זניט, ליון לא הצליחה להוסיף אפילו ניצחון אחד, וערב הדרבי היא מוצאת עצמה בסך הכול במקום ה-11 בליגה הצרפתית, בזמן שאותה אנז'ה שהושפלה על ידה נמצאת במקום השני ובמרחק שתי נקודות בלבד מפריס סן ז'רמן המוליכה.

אחרי ההפסד הביתי 1:0 לנאנט כבר החלו להופיע דיווחים על מעמדו המתערער של המאמן סילביניו, שהובא מהצוות המקצועי של נבחרת ברזיל על ידי בן ארצו ז'וניניו שמונה בקיץ למנהל הספורטיבי, אבל נראה שמישל אולאס ימתין לפחות עד לדרבי החוץ מול סנט אטיין ביום ראשון. "יש שחושבים שהמצב של סילביניו וז'וניניו בלתי ניתן לשינוי, אבל אני לא חושב כך", אמר נשיא המועדון ל"ל'אקיפ" והבהיר: "אין סיבה לקבל החלטות כל כך מהר, זו לא הדרך של הארגון שלנו. נצטרך להגיב מול לייפציג בליגת האלופות ברביעי וכמובן בדרבי ביום ראשון".

על המאמן אמר: "יש לו רעב ללמוד ויש לו יושרה. הוא רוצה לשפר את הקבוצה והוא פתוח לקבל עצות מאיתנו או מהעוזרים שלו. נדון במצב אחרי הדרבי, אבל אני כבר משוכנע שמשהו ישתנה ונראה דברים חיוביים בשני המשחקים הקרובים".

סילביניו מאמן ליון. רויטרס
"יש לו רעב ללמוד". סילביניו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully