וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי באלופות: מסי חוזר לסגל, גריזמן מודה: "קשה לי ולמסי לתקשר"

הצרפתי דיבר על יחסיו עם הפרעוש לקראת המשחק מול אינטר (ד', 22:00, ספורט 5): "שנינו בחורים טובים. אני פה כדי לעזור". ולנסיה תארח את אייאקס. ליברפול תשחק מול זלצבורג

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: טקס נבחרי השנה של פיפ"א

המחזור השני בליגת האלופות יימשך מחר (רביעי) עם משחקים מבתים ה'-ח'. מירב תשומת הלב תופנה לקאמפ נואו שם תארח ברצלונה את אינטר. במקביל בבית ה' תארח ליברפול את רד בול זלצבורג האוסטרית. שני משחקים מעניינים גם בבית ח'. צ'לסי תצא למשחק חוץ בצרפת מול ליל, בעוד ולנסיה תארח את אייאקס.

שחקני ברצלונה מתאמנים. רויטרס
נכלל בסגל לקראת אינטר. ליאונל מסי באימון ברצלונה/רויטרס

בית ה'

גנק - נאפולי (19:55, ספורט 5)

נאפולי תתארח בבלגיה לאחר שניצחה בארבעה מחמשת משחקיה האחרונים בכל המסגרות, כולל ה-0:2 המרשים על ליברפול במחזור הפתיחה של ליגת האלופות. סגנית אלופת איטליה תחסר את ניקולה מקסימוביץ' ואלסעיד הוסאי הפצועים. גנק לעומת זאת, תגיע למשחק לאחר השישייה שחטפה באוסטריה בשבוע שעבר. נראה שכדי להוציא משהו מהמשחק מומלץ לגנק לא לבנות על תיקו מאופס - ממוצע השערים שנכבשים במשחקיה של גנק בליגת האלופות עומד על 2.5 למשחק.

ליברפול - זלצבורג (22:00, ספורט 5 פלוס)

ליברפול תגיע למשחק הזה כשהיא עדיין מושלמת בליגה עם שבעה ניצחונות ומוליכה את הפרמיירליג ביתרון של 5 נקודות על מנצ'סטר סיטי. בליגת האלופות לעומת זאת, הפסידה אלופת אירופה לנאפולי 2:0 במחזור הפתיחה, ותרצה לנצח הערב נוכח יתרונה הברור על יריבתה האוסטרית. ג'רדאן שאקירי ונתניאל קליין הפצועים ייעדרו אצל קלופ.

זלצבורג תנסה לחולל סנסציה באנפילד, ותקווה לשאוב השראה מהתבוסה שהנחילה במחזור הקודם לגנק הבלגית. לצערה, ליברפול לא הפסידה ב-22 משחקי הבית האחרונים באירופה, וניצחה חמישה מתוך שישה משחקי הבית שלה בעונה שעברה. כך או כך האוסטרים מגיעים למשחק כאנדרדוג ברור ועוקבים בדריכות אחר מצב חלוצם המוכשר רלינג הולאנד שכבש שלושער נגד גנק, ונמצא בספק למשחק עקב מחלה.

מוחמד סלאח שחקן ליברפול. רויטרס
יצליח להביא לקבוצתו נקודות בכורה בצ'מפיונס? מוחמד סלאח/רויטרס

בית ו'

סלביה פראג - בורוסיה דורטמונד (19:55, ספורט 5 LIVE)

הגרמנים יגיעו לבירת צ'כיה לאחר שלא ניצחו שלושה משחקים ברציפות בכל המסגרות. לאחר שסיימה ה-0:0 בשבוע שעבר עם ברצלונה, סגרה דורטמונד שלושה משחקים ברציפות מבלי שהבקיעה בליגת האלופות. מעבר לכך, סגנית אלופת גרמניה ניצחה רק אחד מתוך ששת משחקיה האחרונים באירופה. מעבר לכך דורטמונד תחסר את פאקו אלקאסר הספרדי שנפצע בגיד האכילס. סלביה תקווה להמשיך להפתיע לאחר ה-1:1 בשבוע שעבר בסאן סירו מול אינטר, משחק אותו לא היתה רחוקה מלנצח.

ברצלונה - אינטר (22:00, ספורט 5)

ברצלונה תגיע למשחק לאחר שניצחה לראשונה העונה משחק חוץ בלה ליגה. ליאונל מסי, שמיעט לשחק העונה, עדיין פצוע ובספק למשחק. גם עוסמאן דמבלה בספק למשחק, כמו גם אנסו פאטי בן ה-17, אשר לאחרונה פורסם כי עתיד לקבל זימון לנבחרת ספרד. ג'ורדי אלבה וסמואל אומטיטי עדיין פצועים ולא ישחקו אצל אלופת ספרד שלא הצליחה להבקיע בשני משחקי ליגת האלופות האחרונים שלה, ואם לא תבקיע במשחק הקרוב, תרשום שלושה משחקים רצופים באירופה ללא הבקעה לראשונה מאז 1987/88.

ג'וניור פירפו, מגנה של ברצלונה, נפצע אתמול (שלישי) באימון ולא יקח חלק בהתמודדות. המועדון פרסם הודעה רשמית בה נאמר שג'וניור סובל מאי נוחות שרירית ועל כן נופה מהסגל של ואלוורדה למשחק הבית החשוב מול מוליכת הטבלה האיטלקית, ומשך היעדרותו מהמגרשים לא ידועה.

אלופת ספרד נקלעת אם כך לבעיה לא קטנה, שכן גם ג'ורדי אלבה פצוע, ועמדת המגן השמאלי תאוייש כנראה על ידי נלסון סמדו, מגנה הימני של הקבוצה, כך סבורים בתקשורת הספרדית. השחקן כבר הוצב בעמדה זו בעבר, וככל הנראה סרג'י רוברטו הוא זה שיחליף אותו בעמדת המגן הימני.

"משחקים בליגת האלופות הם תמיד מיוחדים", אמר אנטואן גריזמן במסיבת עיתונאים לקראת המשחק. "בשבילי המשחק מיוחד יותר בגלל שזה משחק ביתי ראשון שלי במדים של ברצלונה במסגרת הזאת. "נצטרך לעבוד כקבוצה ולעבוד קשה. יש לנו סגל נהדר ונמצא את הדרך לנצח". הצרפתי נשאל במסיבת העיתונאים גם על יחסיו עם ליאונל מסי: "מסי הוא לא אחד שמדבר הרבה, וככה גם אני. קשה לנו לתקשר ככה, אבל אנחנו שני בחורים טובים ואני פה כדי לעזור. אנחנו בדרך הנכונה".

אינטר לעומתה תגיע למשחק מהמקום הראשון בסרייה A וכשהיא עם שישה ניצחונות משישה משחקים בזירה המקומית. האיטלקים ינסו לחפש ניצחון ראשון העונה באירופה לאחר שסיימו בתיקו ביתי מאכזב מול סלביה פראג במחזור הקודם. בעונה הקודמת האיטלקים פגשו פעמיים את ברצלונה, גם אז היה זה בשלב הבתים. באיטליה סיימו שתי הקבוצות ב-1:1, בעוד המשחק בספרד הסתיים בהפסד של הנראזורי 2:0. שחקניו של אנטוניו קונטה יקוו להביא את המומנטום מהליגה למשחק ולצאת עם תוצאה טובה יותר.

אנטואן גריזמן שחקן ברצלונה במסיבת עיתונאים. רויטרס
"אנחנו בדרך הנכונה". אנטואן גריזמן/רויטרס

בית ז'

זניט סנט פטרסבורג - בנפיקה (22:00)

אלופת רוסיה ללא אלכסנדר קוקורין שייעדר עקב בעיות אישיות וללא מאלקום הפצוע. במחזור הקודם סיימה זניט ב-1:1 בצרפת מול ליון, אך בליגה הפסידה 1:0 ללוקומוטיב מוסקבה וכרגע ממוקמת במקום החמישי בליגת המקומית כשהיא שתי נקודות מאחורי צסק"א. הקבוצה הפורטוגלית תגיע פצועה וחבולה למפגש ותחסר לא פחות משישה שחקנים בעקבות פציעות.

לייפציג - ליון (22:00)

לייפציג כבר הספיקה להשיג את ניצחון הבכורה שלה בעונת הבכורה שלה בליגת האלופות, וכעת רוצים הגרמנים לייצר רצף ניצחונות ראשון במפעל כשיארחו את ליון שפתחה את העונה בצרפת לא טוב. הגרמנים יקבלו לקבל תוצרת מטימו ורנר שכבש חמישה שערים בשבעת משחקיו האחרונים באירופה. אצל ליון, שנמצאת במקום ה-11 בלבד בליגה המקומית, מוסא דמבלה נמצא בכושר הבקעה טוב ומוביל את טבלת הכיבושים בליגה הצרפתית לאחר שמונה מחזורים עם שישה שערים.

מוסא דמבלה שחקן ליון. רויטרס
נמצא בכושר טוב. מודא דמבלה/רויטרס

בית ח'

ליל - צ'לסי (22:00)

שתי הקבוצות יצאו מאוכזבות ממחזור הפתיחה של ליגת האלופות. צ'לסי הפסידה בביתה לולנסיה לאחר ששחקניו של פרנק למפארד לחצו את העטלפים, סיכנו את השער אך לא הצליחו להבקיע ולבסוף כאמור, ירדו מנוצחים. בנוסף צ'לסי תחסר את רובן לופטוס צ'יק, אנטוניו רודיגר ואמרסון הפצועים כשאנגולו קאנטה בספק למשחק. הקבוצה מלונדון מגיעה לצרפת בפורמה טובה לאחר שבשבוע האחרון כבשה שביעייה בגביע הליגה וניצחה את ברייטון במחזור השביעי בפרמיירליג. הצרפתים נמצאים כרגע במקום השלישי בליגה ויקוו לכבוש לראשונה העונה ולהשיג ניצחון בכורה בליגת האלופות לאחר התבוסה לאייאקס במחזור הקודם.

ולנסיה - אייאקס (22:00, ספורט 5 גולד)

ולנסיה הצליחה לנצח בליגה הספרדית את אתלטיק בילבאו בחוץ, ניצחון שהגיע לאחר שני משחקים ברציפות שהקבוצה של אלברט סלאדס הובילה בהם, אך לא השכילה לשמור על יתרונה וסיימה בתיקו. העטלפים יכולים לשאוב לא מעט ביטחון מכך שעדיין לא הפסידו מעולם לקבוצה הולנדית במגרשה הביתי. אייאקס תגיע למשחק לאחר שני ניצחונות משכנעים בליגה, כשהם במקום הראשון עם מספר נקודות דומה לזה של איינדהובן.

שחקני ולנסיה חוגגים עם דניס צ'רישב. GettyImages
יהיו עם שש נקודות בסוף הערב? שחקני ולנסיה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully