וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הרמיזות העבות של פיקה: גוברת המתיחות בין שחקני ברצלונה להנהלה

אחרי התרעומת של מסי, גם הבלם סיפק ביקורת מרומזת בשבת ("יודעים מי אחראי לכתבות, גם אם מישהו אחר חתום עליהן") וכעת שני הצדדים טעונים. ברתומאו ייפגש עם פיקה כדי להשיג רגיעה

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: ליאונל מסי שחקן השנה של פיפ"א

המתיחות בין שחקני ברצלונה להנהלת המועדון ממשיכה לגאות, כך על פי עיתון "ספורט" הקטלאני, שהקדיש שני עמודים לקרע שנוצר בין הצדדים ומשפיע על פתיחת העונה המגומגמת. המתיחות הזו כבר באה לידי ביטוי עם חוסר שביעות הרצון של ליאונל מסי מאי החתמת ניימאר ("אני לא יודע אם עשו את כל מה שאפשר כדי להביא אותו, אני לא יודע אם באמת רצו אותו") וזכתה לתשומת לב נוספת בעקבות דבריו של ג'רארד פיקה בשבת.

ג'רארד פיקה שחקן ברצלונה. רויטרס
מחפש אחדות גם במסדרונות ההנהלה. ג'רארד פיקה/רויטרס

"כשאני מדבר על אחדות ועל הצורך של כולנו להיות ביחד, אני לא מתכוון רק לשחקנים אלא גם לאוהדים ולהנהלה", אמר הבלם לאחר הניצחון על חטאפה. "כשאף אחד לא מחפש לכעוס, אין ריבים. אנחנו מכירים את המועדון, אנחנו יודעים אילו עיתונים מקושרים למועדון ואנחנו יודעים מי כותב את הכתבות, גם אם מישהו אחר חתום עליהן. אנחנו מקווים שאף אחד לא מנסה ליצור קרבות שלא באמת קיימים. אף אחד לא רוצה את זה". פיקה ככל הנראה התכוון לכתבה שהופיעה ב"אל מונדו דפורטיבו" בשבוע שעבר בנוגע לכוח שיש לשחקנים במועדון ולבעיה שיש לאנשים בהנהלה עם זה, והוא רצה להבהיר שחדר ההלבשה לא היה מרוצה מהביקורת הזו.

על פי "אל מונדו", בהנהלה לא אהבו את הדברים שהשמיע פיקה ובעיקר את הפומביות שנתן לכך, על אחת כמה וכמה שמדובר באחד הקפטנים של הקבוצה. השחקנים, מצדם, הביעו תרעומת על ההתנהלות בקיץ - גם בשוק ההעברות וגם בסחיבת הקבוצה למסע משחקים מתיש. בעקבות האירועים הללו, דווח כי נשיא המועדון ז'וספ מריה ברתומאו ייפגש עם פיקה במטרה ליצור "רגיעה" בין הצדדים.

בינתיים, מסי ערך אימון מלא ועשוי להיות כשיר למשחק מול אינטר בליגת האלופות ביום רביעי. הארגנטינאי יהיה בסגל בכל מקרה וגם עוסמאן דמבלה וג'ורדי אלבה חזרו להתאמן, בעוד אנסו פאטי עדיין פצוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully