וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשש בליברפול הולך וגובר: יורגן קלופ יעזוב לטובת נבחרת גרמניה?

המאמן המוערך מתמהמה בהארכת חוזהו, ובאנגליה טוענים: הוא נחוש להחליף את יוגי לב. הפרשנים מנתחים: "ליברפול עושה ניצחונות מכוערים - וזה נהדר"

עריכת וידאו: מתן חדד

חשש הולך וגובר בליברפול מהאפשרות שיורגן קלופ יעזוב את המועדון לטובת נבחרת גרמניה. ב"מירור" דווח אמש (שבת) שההתמהמהות של המאמן בהארכת חוזהו מגבירה את הדאגה במועדון, ומלמדת על נטייתו לאמן את המנשאפט באופן בלעדי, מבלי לאמן קבוצה בנוסף.

קלופ בן ה-52 חתום בליברפול עד 2022, אבל עדיין לא השיב להצעת הקבוצה להאריך את חוזהו ולקשור בה את עתידו. על פי ה"מירור", קלופ מחכה בקוצר רוח לעזיבתו של מאמן נבחרת גרמניה יוגי לב שאמור לסיים בקרוב קדנציה בת 13 שנים בנבחרת הלאומית. הוא נחשב למועמד המוביל לרשת את לב, ומתכוון לקחת את המשרה עם התחייבות מלאה - משמע לא לאמן אף קבוצה במקביל לאימון הנבחרת.

יורגן קלופ מאמן ליברפול. AP
באנגליה עוקבים בדאגה. קלופ/AP

כך או כך, ליברפול ממשיכה לנצח ולהפגין הרבה אופי. אמש (שבת) גברו המייטי רדס 0:1 של שפילד יונייטד משער של ג'ורג'יניו ויינאלדום בדקה ה-70 (מטעות של שוער היריבה דין הנדרסון), וסחטו מחמאות מכמה שחקני עבר של המועדון, שרואים בקבוצה הזו גרסה בשלה ונחושה יותר של הקבוצה מהעונה שעברה.

"אי אפשר להביס כל שבוע. הם גירדו ניצחון על צ'לסי, הם גירדו ניצחון על שפילד. הם מנצחים מכוער - אבל מנצחים. וזה נהדר", אמר האקס פיטר קראוץ'.

כמו קראוץ', גם ג'ו קול שמשמש כפרשן כיום רואה בליברפול את האופי הנדרש כדי לזכות באליפות. "יש להם הכל - כישרון, אופי, לכידות - ומעל הכל מנצ'סטר סיטי נראית קצת יותר חלשה השנה. יש לסיטי חולשות, ואצל ליברפול לא רואים אפילו חצי חולשה. אם השנה הם לא יזכו באליפות, הם ייזכרו כקבוצת הפרמיירליג הכי טובה אי פעם שלא זכתה בתואר".

עוד בוואלה!

אנגליה: עוד שלישייה למנצ'סטר סיטי, ניצחונות גם לליברפול, צ'לסי וטוטנהאם

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully