וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: עוד שלישייה למנצ'סטר סיטי, ניצחונות גם לליברפול, צ'לסי וטוטנהאם

ז'סוס, מחרז וסטרלינג כבשו ב-1:3 על אברטון. ויינאלדום העניק לאלופת אירופה 0:1 על שפילד יונייטד, 0:2 לצ'לסי על ברייטון, 1:2 לטוטנהאם על סאות'המפטון

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: מצטייני הטקס של פיפ"א

המחזור השביעי בפרמיירליג יצא היום (שבת) לדרך עם לא פחות משמונה משחקים, בהשתתפות כל הגדולות: ליברפול הוציאה אותו לדרך עם 0:1 קשה מול שפילד יונייטד, לאחר מכן השיגה צ'לסי 0:2 על ברייטון וטוטנהאם 1:2 על סאות'המפטון. מנצ'סטר סיטי התקשתה, אבל ידעה לנצח את אברטון 1:3 בגודיסון פארק.

ג'ורג'יניו ויינאלדום שחקן ליברפול חוגג שער. רויטרס
נהנה מהרגע הביזארי של השוער. ג'ורג'יניו ויינאלדום/רויטרס

שפילד יונייטד - ליברפול 1:0

זה היה הכי קרוב לאיבוד נקודות ראשון העונה של ליברפול, אבל רגע אחד מביך של שוער המארחת סידר ליורגן קלופ ניצחון שביעי בפתיחת העונה המושלמת שלו בפרמיירליג. הרצף של אלופת אירופה צמח ל-16 על חשבון העולה החדשה, למרות שזו נתנה פייט אדיר במפגש הראשון בין הקבוצות מאז 2007 ואף הייתה קרובה להכניע את אדריאן. בסופו של דבר, בעיטה אחת חלשה של ג'ורג'יניו ויינאלדום בדקה ה-70 התגלגלה פנימה בין רגליו וידיו של השוער דין הנדרסון והעלתה את האורחת ל-21 נקודות מתוך 21. שפילד יונייטד רשמה הפסד בית שלישי ברציפות ונותרה עם שמונה נקודות.

שפילד יונייטד פתחה בהתלהבות וכבר בדקה הרביעית אולי מקברני בחן את אדריאן שהיה עירני ועצר. ליברפול שלטה מאותה נקודה, אבל קאלום רובינסון כמעט עקץ אותה במתפרצת כשבעט החוצה בדקה ה-22. המוליכה הייתה חייבת להשיג יתרון בדקה ה-34 כשמאנה נותר לבדו מול השוער, אבל הסנגלי פגש רע את הכדור ובעט ליציע. מאנה הוסיף עוד החטאה גדולה בדקה ה-43, עם בעיטה לקורה מארבעה מטרים אחרי הכנה של פירמינו. גם לאחר ההפסקה הייתה המארחת נלהבת ואדריאן נזקק להדוף כדור מסוכן לקרן, אבל השוער בצד השני סיפק רגע קומי-טראגי שסידר לליברפול יתרון. ויינאלדום בעט כדור שטוח ודי פשוט, אלא שהנדרסון נתן לו לחמוק בין ידיו ורגליו ולהתגלגל אל הרשת בדקה ה-70. סלאח יכול היה להכפיל את התוצאה בדקה ה-77 כשנותר לבדו מול השוער, אבל הפעם הנדרסון הדף עם הרגל. המחליף ליס מוסה החמיץ הזדמנות גדולה להשוות בדקה ה-85.

שחקני ליברפול חוגגים, דין הנדרסון שוער שפילד יונייטד תופס את הראש. רויטרס
איזה רגע אומלל. דין הנדרסון תופס את הראש לאחר השער/רויטרס

צ'לסי - ברייטון 0:2

על אף ההרכב החסר שהעלה בגביע הליגה באמצע השבוע, ראה פרנק למפארד את שחקניו הצעירים חוגגים עם 1:7 על גרימסבי ומשכיחים זמנית את ההפסדים לוולנסיה בליגת האלופות ולליברפול בליגה. גם היום זה לא הלך קשה במיוחד, אף שאת המחצית הראשונה סיימו הבלוז ביתרון 0:17 באיומים על השער, וב-0:0 בלבד בלוח התוצאות. ז'ורז'יניו דאג להפיג את הלחץ עם פנדל מוצלח בדקה ה-50, וויליאן הכפיל מבישול של קאלום האדסון-אודוי (76) וחגג שער ליגה ראשון מאז ינואר. השחפים ממשיכים לשקוע ורושמים משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון בכל המסגרות.

שחקני צ'לסי ז'ורז'יניו, מייסון מאונט. רויטרס
בסוף זה הגיע. ז'ורז'יניו ומאונט/רויטרס

טוטנהאם - סאות'המפטון 1:2

סגנית אלופת אירופה היתה מעורבת בסנסציה הגדולה של אמצע השבוע, ולצערה הרב מהצד הלא נכון: התרנגולים הודחו מגביע הליגה אחרי הפסד משפיל בפנדלים לקולצ'סטר, שהצטרף לפתיחת העונה המאכזבת שעוברת על מאוריסיו פוצ'טינו ושחקניו. הערב הם הצליחו לקטוע רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות, וקל זה ממש לא היה. טאנגוי אנדומבלה קבע 0:1 בדקה ה-24, סרז' אורייה הורחק בצהוב שני (31) ואז הגיעה שגיאה אומללה של הוגו לוריס, שניסה לעבור את דני אינגס על קו החמש, איבד את הכדור ואפשר לאורחת להשוות (39). למזלו, המושיע הקבוע הארי קיין הושיע גם הפעם, כשהמשיך פנימה כדור רוחב של כריסטיאן אריקסן (43).

שחקני טוטנהאם חוגגים עם הארי קיין. רויטרס
הושיע, כרגיל. קיין/רויטרס

אברטון - מנצ'סטר סיטי 3:1

אחרי שלישיות מול שחטאר ופרסטון ושמינייה מול ווטפורד, המשיכה האלופה לכבוש את כמות השערים האהובה עליה. שימו לב לנתון הבא: סיטי היא הקבוצה הראשונה מאז 1894/95 (!) שכובשת לפחות 27 שערים בשבעת המחזורים הראשונים. מדהים.

קווין דה בראונה העילאי בישל בפעם השמינית העונה (בשבעה משחקים) עם הגבהה נפלאה לראשו של גבריאל ז'סוס (24), דומיניק קלברט לווין איזן (33), אלא שריאד מחרז סובב כדור חופשי יפה (71) וראחים סטרלינג (84) דאגו ששלוש הנקודות יישארו אצל פפ גווארדיולה. הטופיז עם הפסד רביעי בחמשת משחקיהם האחרונים בליגה.

שחקן מנצ'סטר סיטי ריאד מחרז. רויטרס
שער חשוב ויפה. מחרז/רויטרס

משחקים נוספים

בורנמות' - ווסטהאם 2:2
לבורנמות': ג'ושועה קינג (17), קאלום ווילסון (46), לווסטהאם: אנדריי יארמולנקו (10), ארון קרסוול (74)

אסטון וילה - ברנלי 2:2
לאסטון וילה: אנוואר אל גאזי (33), ג'יימס מקגין (79), לברנלי: ג'יי רודריגז (68), כריס ווד (81)

קריסטל פאלאס - נוריץ' 0:2
לפאלאס: לוקה מיליבוייביץ' (21), אנדרוס טאונסנד (90)

וולבס - ווטפורד 0:2
לוולבס: מאט דוהרטי (18), דאריל ג'נמאט (61, עצמי)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully