וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: שופט הטניס שהטריד מינית נערת כדורים - ואז ייעץ לאחד השחקנים

ג'אנלוקה מוסקרלה האיטלקי הושעה מיידית על ידי ה-ATP לאחר שני אירועים חמורים בטורניר בפירנצה. לנערת הכדורים קרא "מאוד סקסית" ולפדרו סוזה אמר: "תתרכז, חם היום, אתה צריך לגמור את זה עם 1:6, 1:6"

מתוך טוויטר

סערה מתחוללת בימים האחרונים בעולם הטניס, ובסיומה הושעה השופט האיטלקי ג'אנלוקה מוסקרלה מסבב ה-ATP בעקבות מקרה חמור במהלך משחק בין פדרו סוזה ואנריקו דלה ואלה בטורניר בפרינצה. השופט נשמע אומר לנערת הכדורים שהיא "פנטסטית" ו"מאוד סקסית", ואף שאל אותה "חם לך? את מרגישה חמה, פיזית או נפשית?"

"אנחנו מודעים להתנהגות השופט מוסקרלה", נמסר מה-ATP, "הוא מיד הושעה מהטורניר, וברגע שנודעו לנו הפרטים התחלנו בחקירה. בינתיים מוסקרלה מושעה מהסבב".

זו לא היתה התקרית המפוקפקת היחידה בה היה מעורב השופט באותו משחק. סוזה, המדורג שביעי בטורניר, היה פייבוריט ברור אל מול דלה ואלה המקומי, שקיבל כרטיס חופשי, ובכל זאת התקשה. ואז, בזמן הפסקת שירותים, נשמע מוסקרלה אומר לסוזה: "פדרו היקר שלי, תישאר מרוכז שתי דקות ותגמור את זה. חם היום, אז תהיה מרוכז. אני אדם מבוגר ואני במגרש כבר שעתיים. בבקשה תתרכז. אתה אמור לנצח את המשחק הזה 1:6, 1:6".

סשן האימון הזה לא ממש עזר, כנראה, כי סוזה אמנם ניצח, אבל זה הלך קשה מאוד - 5:7, 6:4, 4:6.

עוד בוואלה!

מאמן כדורגל באיטליה כינה את גרטה תונברג "זונה", ופוטר

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • טניס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully