וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מעולם לא ראיתי פציעה כזו בכדורגל": הפגיעה הקשה שספג אקס ברצלונה

חור בברכו של ג'ובאני דוס סנטוס נפער במהלך משחק קבוצתו קלוב אמריקה מול גוודלחרה. הכוכב פונה לבית החולים וייעדר חודש וחצי לכל הפחות

מתוך טוויטר

ג'ובאני דוס סנטוס כבר עבר דבר או שניים בקריירה, אבל ספק אם חווה אפילו משהו דומה לעבירה הקשה שספג אמש (שבת). זה קרה בדרבי בו ניצחון קבוצתו קלוב אמריקה 1:4 את גוודלחרה, כשתוקל בחריפות על ידי השחקן היריב אנטוניו בריסנו. כמה בחריפות? ובכן, התמונות הבאות כלל לא פשוטות לצפיה.

כן, אתם רואים נכון: חור של ממש נפער בברכו של הכוכב, שירד מכר הדשא על גבי אלונקה ומיד הובהל לבית החולים. תחילה חששו בקבוצתו שמע מדובר בסדק, אולם ההערכה כעת מעט אופטימית יותר. כך או כך, דוס סנטוס, שייאלת לעבור ניתוח, ויחמיץ לכל הפחות את ששת השבועות הקרובים. ברסינו, למקרה שתהיתם, ספג כרטיס אדום מיידי.

עוד בוואלה!

"קורע לב": הסרטון הזה של רוכב האופניים הוא כנראה הדבר הכי עצוב שתראו השבוע

לכתבה המלאה

דוס סנטוס (30) גדל במחלקת הנוער של ברצלונה וכבר סומן כאחד משחקני העתיד של המועדון. על אף שלושער שכבש לרשת של מורסיה ב-2008, לא הצליח לעמוד בציפיות ובהמשך הקריירה נדד בין היתר לטוטנהאם, גלאטסראיי, מאיורקה, ויאריאל ולוס אנג'לס גלקסי. בקיץ החולף הצטרף לקלוב אמריקה, כשחתם לשלוש שנים והחל לשחק לראשונה בקריירה במולדתו מקסיקו. בנבחרת הלאומית, אגב, יש לו כבר 106 הופעות - נקווה שעוד יהיו גם אחרי הפציעה המחרידה הזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully