וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס הביך כוכבי NBA בגיל 16: "אף אחד לא היה יכול לשמור עליו"

כוכב ה-NBA בעבר רון ארטסט תיאר משחק של כוכב הלייקרס בן ה-16 מול כוכבי NBA: "הוא היה כל כך טוב שנתתי לו מרפק בהתקפה מתפרצת, הוא היה קשוח"

מנהלת ליגת העל בכדורסל

בווידאו: הפועל ירושלים זוכה בגביע ווינר

יש הרבה אגדות אורבניות על הכישרון של לברון ג'יימס בתור נער מתבגר באקרון, אוהיו. כוכב הלייקרס סומן בגיל צעיר ככישרון הגדול ביותר בדורו ואכן עמד בציפיות. סיפור שממחיש את הכישרון שלו הוא סיפורו של רון ארטסט.

ארטסט תיאר את הפעם ההיא ששיחק מול לברון בן ה-16 במסגרת סבב שעשו הוא ועוד כוכבי NBA בארצות הברית. מול לברון היו גם מייקל פינלי, אלוף NBA שנבחר פעמיים לנבחרת האולסטאר (בזמנו בן 28), ג'רי סטאקהאוס, נבחר פעמיים לאולסטאר (בן 26 בזמנו), ורון ארטסט בעצמו, אלוף NBA ושחקן ההגנה של השנה (בן 21 בזמנו). באותו הזמן ג'יימס היה בשנתו הראשונה בתיכון, שם רשם ממוצעים של 25 נקודות, שבעה ריבאונדים וכמעט שישה אסיסטים למשחק.

"פינלי היה שם, סטאקהאוס היה שם, ולברון היה שם ועוד איך", סיפר ארטסט. "הוא היה כל כך טוב, שנתתי לו מרפק בהתקפה מתפרצת, וזה לא עצר אותו. אי אפשר היה לשמור עליו. ואני זוכר שאמרתי לעצמי ששום דבר לא משנה, הוא מביך אותנו. הוא פשוט כל הזמן נפל מהמכות שלי, אבל קם והמשיך לשחק. הוא היה ממש קשוח".

ארטסט מספר על המפגש עם לברון בן ה-16

רון ארטסט. GettyImages
נבחר לשחקן ההגנה של העונה, ולא הצליח לעצור את ג'יימס בן ה- 16. רון ארטסט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully