וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן כדורגל באיטליה כינה את גרטה תונברג "זונה", ופוטר

תומאסו קסאליני, שמאמן קבוצה בליגה הרביעית באיטליה, הוסיף: "נערה בת 16 יכולה לקבל דפיקה, היא בדיוק בגיל הנכון". פוסט ההתנצלות הגיע מהר מאד, אך לא מנע את פיטוריו

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: טקס נבחרי השנה של פיפ"א

מעטים האנשים שלא נחשפו בעת האחרונה לפעילת איכות הסביבה גרטה תונברג. בנוסף, נראה שבכל קצוות הגלובוס יש מי שחווה דעה על השבדית בת ה-16, אך עוזר מאמן קבוצת נוער זוטר מאיטליה כנראה האפיל על כולם עם התבטאות אומללה ומיזוגנית כלפי תונברג שעלתה לו בעבודתו, על אף התנצלותו המיידית.

תומאסו קסאליני, עוזר המאמן של קבוצת הנוער גרוסטו, המשחקת בסרייה D, כתב בחשבון הפייסבוק שלו על תונברג: "הזונה הזאת! נערה בת 16 יכולה לקבל דפיקה, היא בדיוק בגיל הנכון". מקבלי ההחלטות בגרוסטו הגיבו מהר ופיטרו את קסאליני עקב "התנהגות שלא תואמת את ערכיו המוסריים של המועדון".

"איך אתם מעזים": פעילת הסביבה גרטה תונברג השתלחה במנהיגי 
העולם על כישלונם להיאבק בשינויי האקלים, במהלך כינוס באו"ם. רויטרס
"זו הייתה התפרצות". גרטה תונברג/רויטרס

קסאליני פרסם פוסט ארוך בו הביע חרטה על ההערות הפוגעניות שכתב קודם לכן: "אני רוצה להתנצל בפני כולם, ובראש ובראשונה בפני גרטה תונברג, על הפוסט שכתבתי. זו היתה התפרצות שנכתבה ברגע של זעם כלפי הפעילה השבדית הצעירה, בשפה ותוכן נוראיים עליהם אני מתחרט".

"אני לוקח אחריות על המעשים שלי ומקבל בהבנה את פיטוריי מגרוסטו. אני מתנצל בפני המועדון", חתם קסאליני את דבריו. זו הפעם השנייה בשבועות האחרונים שעוסקים באיטליה בשערוריה גזענית או מיזוגנית הקשורה בצורה כזו או אחרת לכדורגל המקומי, לאחר שרומלו לוקאקו ספג הערות גזעניות ממגיש טלוויזיה, אשר גם הוא פוטר מעבודתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully