וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו ג'מפאולו: "זה נראה כאילו מעולם לא התאמנו יחד". אנדריי שבצ'נקו יגיע למילאן?

לראשונה זה 81 שנה, מילאן עם ארבעה הפסדים אחרי שישה מחזורים, פאולו מאלדיני מתקשה לראות אור בקצה המנהרה, ולמאמן יש כנראה משחק אחד להציל את משרתו. בפיורנטינה חוגגים, ריברי "מרגיש צעיר"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: ליאונל מסי שחקן השנה של פיפ"א

המשבר של מילאן החריף אמש (ראשון) בצורה דרמטית בעקבות ההפסד הביתי 3:1 לפיורנטינה שהציב אותה מרחק נקודה בלבד מהקו האדום. מרקו ג'מפאולו הפך למאמן הראשון זה 30 שנה שמפסיד ארבעה מששת משחקיו הראשונים במועדון, כשלמילאן זה לא קרה בליגה מאז 1938/39 וגם לפני כן רק עוד פעם אחת (1930/31). האוהדים המיואשים שרו "המועדון הזה לא ראוי לנו", קיפלו את הדגלים ונטשו ברובם עוד לפני שריקת הסיום. הרוסונרי עוד ניצלו מתבוסה קשה יותר כשג'אנלואיג'י דונארומה עצר פנדל של פדריקו קייזה ורפאל לאאו צימק עם שער הבכורה שלו.

מיד לאחר סיום המשחק כבר דווח ב"טוטו מרקאטו ווב" כי אנדריי שבצ'נקו, חלוץ העבר האגדי של מילאן ומאמן נבחרת אוקראינה כיום, עשוי להגיע במקום ג'מפאולו וכבר נעשתה פנייה אליו. בהמשך לזה, נטען כי למאמן הנוכחי יש משחק אחד להציל את משרתו, כך שכל תוצאה פרט לניצחון בגנואה בשבת תוביל לפיטורים.

מרקו ג'מפאולו מאמן מילאן. GettyImages
המשחק מול גנואה יכריע. מרקו ג'מפאולו/GettyImages

ג'מפאולו עצמו לקח אחריות בסיום: "ברור שאני אחראי, אבל אני ממשיך קדימה כי אני מאמין ברעיונות שלי. הדבר שהרגיז אותי זה שהקבוצה נראתה כאילו הגיעה לסן סירו בלי להתאמן יחד אפילו פעם אחת. אפשר להפסיד, אבל לא ככה. האוהדים רגילים לתצוגות אחרות לגמרי והמחאה שלהם מובנת. הלחץ הגיע לשחקנים והכריע אותם, הם לא עמדו בו. שיחקנו רע היום ברמה האישית, ללא כל ארגון או אחריות קבוצתית".

פאולו מאלדיני, הקפטן האגדי של מילאן וכיום המנהל הטכני של המועדון, הגן על המאמן: "אנחנו בחרנו בו ולכן נשמור עליו. הדבר הנכון הוא לתת לו זמן. ידענו שיש לא מעט בעיות כשיצאנו לדרך, אם כי לא חשבנו שנהיה עם ארבעה הפסדים אחרי שישה משחקים. כמובן שגם רמת הכדורגל לא משביעת רצון. כרגע נראה שאין אור בקצה המנהרה, אבל כמו שאמר המאמן שלנו, אפשר לצאת מזה דרך עבודה קשה. ידענו שלהסתמך על סגל צעיר, ועוד בתקופה שבה יש מאמן חדש שצריך לפתח את המנהיגות שלו, זה להסתכן בהגעה למצב שהשחקנים יקרסו תחת הלחץ. זו אשמת השחקנים, המועדון, המאמן. כולם. זה מוזר, כי בתקופת ההכנה נראינו טוב, אבל לא הכול אבוד. עברו רק שישה מחזורים ואפשר לשנות את פני הדברים".

וינצ'נזו מונטלה מאמן פיורנטינה עם שחקניו. GettyImages
אין תחושה של נקמה. וינצ'נזו מונטלה עם שחקניום בסיום/GettyImages

וינצ'נזו מונטלה, שנכשל בעצמו במילאן ואתמול ניצח אותה כמאמן פיורנטינה, הפגין הומור עצמי לאחר שני ניצחונות שקטעו רצף עגום של שבעה חודשים עקרים: "מישהו שאל אותי בסיום אם זה הניצחון הכי גדול שלי מאז החזרה לפיורנטינה... זה אחד הניצחונות היחידים שלי! זה לא היה מושלם, אבל יש תחושה מאוד מספקת לנצח בסן סירו לעיני 50 אלף איש ואנחנו מאוד שמחים. אין לי שום תחושת נקם במילאן, הרי זכינו יחד בסופרקופה, הסתדרנו טוב והחזרנו את המועדון לאירופה למרות שלא קנינו שחקנים. אני מודה למילאן על ההזדמנות שנתנה לי".

גם פרנק ריברי, ששוב כבש והצטיין וגם זכה למחיאות כפיים מצד חלק מאוהדי מילאן כאשר הוחלף, שמר על האווירה מבודחת: "כן, אני זקן, אבל על הדשא אני מרגיש צעיר. כדורגל זה החיים שלי, אני אוהב את זה. באתי לפיורנטינה רעב ומרגש אותי לראות את הקבוצה מתקדמת. באתי לעזור לפיורנטינה, לשחקנים ולמועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully