וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקשורת באיטליה מאמינה בקונטיזם: "המאמן בנה אינטר גדולה"

לאינטר יש את כל הסיבות להגיע עם ביטחון למפגש ליגת האלופות מול ברצלונה, אחרי ניצחון ליגה שישי ברציפות: "אינטר יודעת להגיב ולהסתגל, יש לה פתרונות"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: יורגן קלופ, מייגן ראפינו וליאו מסי בטקס נבחרי השנה של פיפ"א

ברצלונה ניצחה את משחק החוץ הראשון שלה מזה כמעט שישה חודשים (0:2 מול חטאפה), רגע לפני שתארח את אינטר למשחק ליגת האלופות ביום רביעי, אבל שם זו כבר תהיה אופרה אחרת. את משחקה הראשון בליגת האלופות מול סלביה פראג אינטר אמנם סיימה ב-1:1 מעט מאכזב, אך היא רוצה להביא לברצלונה דווקא את הלך הרוח שמאפיין אותה בליגה האיטלקית, שם היא מושלמת אחרי שישה מחזורים.

"חוזקה, פתרונות התקפיים וקישור מגוון: קונטה כבר בנה אינטר גדולה", נכתב ב"גאזטה דלו ספורט" האיטלקי אחרי ניצחון הליגה השישי ברציפות של הנראזורי אמש, 1:3 נגד סמפדוריה. לדברי העיתונאים האיטלקיים, קונטה מראה בתחילת העונה הזו מדוע הוא יכול לבקש 11 מילון יורו לשנה, ולמה הוא מצא ללא קושי קבוצה שתיתן לו אותם.

שחקן אינטר, רומלו לוקאקו, עם מאמן הקבוצה,אנטוניו קונטה. רויטרס
נכנס לכושר טוב אחרי תקופה לא פשוטה. קומלו לוקאקו וקונטה/רויטרס

ערב המשחק נגד סמפדוריה טען קונטה שהמועמדות הראשיות לאליפות איטליה הן דווקא נאפולי ויובנטוס, אבל כרגע הוא זה שמוביל את הליגה עם שישה ניצחונות רצופים, שווה לשיאו של מאמן אינטר האגדי הלניו הררה, שחיבר שישה ניצחונות רצופים בעונת 1966/1967. 11 שערי זכות ורק שני שערי חובה מסבירים למה אינטר יכולה לבוא עם ביטחון לקאמפ נואו, שם עלו לגמר ליגת האלופות לפני תשע שנים, וגם זכו בו.

בניתוח המקצועי ב"גאזטה דלו ספורט" נכתב: "אינטר יודעת להגיב לקשיים, ולהסתגל למצבים שונים. יש לה שחקנים שונים זה מזה בהתקפה, אך הם מגדילים זה את זה, ונותנים מגוון פתרונות". רומלו לוקאקו ואכלסיס סאנצ'ס פורחים בנתיים בקבוצתם החדשה, ודברי המאמן מסבירים מדוע: "זה תלוי בנו אם ניתן לפצעים האלה להתאחות ולתת מקום לכישרון שלהם שאבד מעט במהלך השנים האחרונות לבוא ליידי ביטוי".

ניתן לומר ששחקני איטר מאמינים בקונטיזם. מילאן שקריניאר, בלם הקבוצה, סיכם זאת בקצרה: "הדבר הכי חשוב הוא איזון. כולם תוקפים, כולם מגינים, כולם עובדים".

אנטוניו קונטה מאמן אינטר. GettyImages
שחקניו מאמינים בשיטה שלו, והתוצאות בהתאם. אנטוניו קונטה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully