וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: פרנק ריברי כיכב, פיורנטינה ניצחה את מילאן 1:3

הצרפתי הוותיק סחט פנדל במבצע מבריק, גרם לכרטיס אדום וכבש את השלישי של הוויולה. 1:2 לנאפולי על ברשיה, 0:1 לרומא בלצ'ה

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: טקס מצטייני השנה של פיפ"א

המחזור השישי בליגה האיטלקית נמשך היום (ראשון) עם 1:2 של נאפולי על ברשיה, לה כבש מריו באלוטלי שער בכורה. לאחר מכן גירדה רומא 0:1 בלצ'ה, בעוד היריבה העירונית השנואה לאציו דרסה את גנואה עם 0:4. את הערב נעל ה-1:3 הגדול של פיורנטינה על מילאן, בזכות הצגה של פרנק ריברי וחבריו.

שחקני ברשיה מריו באלוטלי, דניאלה דסנה. רויטרס
התגעגענו. באלוטלי חוגג עם דסנה/רויטרס

נאפולי - ברשיה 1:2

רצף שלושת הניצחונות של הפרטנופיי בכל המסגרות הגיע ביום רביעי האחרון לסיומו עם הפסד 1:0 מפתיע לקליארי. היום דאגה קבוצתו של קרלו אנצ'לוטי לשוב למסלול, אף שקל זה לא היה. דריס מרטנס העלה אותה ליתרון בדקה ה-13 אחרי מסירה של חוסה קאיחון, קוסטס מנולאס נגח פנימה את ה-0:2 אחרי כדור קרן, חמש דקות בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, ובדקה ה-67 הגיע הרגע הגדול של מריו באלוטלי, עם נגיחה משלו אחרי כדור ושער ראשון באיטליה מזה ארבע שנים. לצערו, היה זה שער מצמק בלבד.

שחקן נאפולי קוסטס מנולאס. רויטרס
סגנית האלופה חוזרת לנצח. מנולאס/רויטרס

מילאן - פיורנטינה 3:1

הפסד שלישי ברציפות לרוסונרי, שממשיכים בצניחה שלהם. פיורנטינה, לעומת זאת, מחברת שני ניצחונות רצופים בפעם הראשונה העונה, אולי לקראת טיפוס אל עבר החלק העליון של הטבלה. האורחת עלתה ליתרון בדקה ה-14, כשמבצע אישי מרהיב של פרנק ריברי הסתיים בהדיפה של ג'אנלואיג'י דונארומה, אולם בניסיון להרחיק את הכדור ביצע איסמעיל בנאסר עבירה בתוך הרחבה ואריק פולגאר גלגל את הפנדל פנימה. בדקה ה-55 שוב ריברי היה במרכז העניינים, כשתוקל בחריפות על ידי מתאו מוסאקיו, ולאחר שנעזר ב-VAR החליט השופט להותיר את הרוסונרי בעשרה שחקנים. מאותו רגע והלאה המארחת הרימה ידיים: בדקה ה-66 ניצל גאיטאנו קסטרובילי שגיאה של דונארומה וקבע 0:2, ולאחר שפדריקו קייזה החמיץ פנדל (70), המשיך ריברי במופע שלו עם שער נהדר (78). רפאל ליאו רק צימק (80).

פרנק ריברי עם שחקני פיורנטינה. GettyImages
הזכיר נשחכות. ריברי והחברים/GettyImages

לצ'ה - רומא 1:0

פאביו ליבראני הוביל את העולה החדשה לשני ניצחונות חוץ, אבל נקודת בית ראשונה עדיין גם אחרי היום - ככה זה כשפוגשים קבוצה שעדיין לא הפסידה מחוץ לאולימפיקו. אדין דז'קו הכריע עם נגיחה בדקה ה-56, וכעת תעבור רומא להתעסק במשימה הבאה שלה השבוע: משחק החוץ מול וולפסברגר ושון וייסמן בליגה האירופית.

חלוץ רומא אדין דז'קו נוגח מול לצ'ה. GettyImages
עוד ניצחון חוץ. דז'קו/GettyImages

משחקים נוספים

לאציו - גנואה 0:4
ללאציו: סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' (7), סטפן ראדו (40), פליפה קאיסדו (59), צ'ירו אימובילה (78)

אודינזה - בולוניה 0:1
לאודינזה: סטפנו אוקאקה (27)

קליארי - ורונה 1:1
לקליארי: לוקאס קסטרו (29), לוורונה: דוידה פראוני (66)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully