וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ששבר עוד שיא איטלקי, בופון מכריז: אינטר תיתן לנו פייט על האליפות

שוער יובנטוס הפך לשיאן ההופעות בסרייה A, וכבר מתכונן לאתגר הבא: הדרבי ד'איטליה מול הנראזורי, שהשוו את פתיחת העונה הכי טובה שלהם מאז 1966

עריכת וידאו: מתן חדד

האגדה ששמה ג'אנלואיג'י בופון ממשיכה לכתוב את שמה בספרי ההיסטוריה של הכדורגל. אמש (שבת) הפך השוער בן ה-41 לשיאן ההופעות בסרייה A, כשרשם את הופעתו ה-903 בניצחון יובנטוס 0:2 על ספאל. בכך עקף ג'יג'י כדורגלן איטלקי אחר, פאולו מאלדיני, שהחזיק בשיא עד היום עם 902 הופעות.

"זה בהחלט ציון דרך מספק ומרשים. אני מאושר שהגעתי לזה, אבל עוד יותר מאושר מכך שבקרוב אחגוג 42 ואני עדיין בכושר מצוין. אם היו אומרים לי לפני שש או שבע שנים שזה יהיה המצב, לא הייתי מאמין", אמר בופון.

כעת פניו של בופון ויובנטוס לקרב הגדול בשבוע הבא מול אינטר הלוהטת והבלתי מנוצחת, שגברה אמש 1:3 על סמפדוריה. הנראזורי, שיארחו את המשחק בסן סירו, עומדים על מאזן מושלם של שישה ניצחונות משישה משחקים - שווה לפתיחת העונה הכי טובה שלהם בכל הזמנים, שנרשמה אי שם בשנת 1966.

"הולך להיות קרב על הסקודטו, זה בטוח", טוען בופון. "השנה מובן מאליו שיש לנו אתגר. אני מכיר מצוין את אנטוניו קונטה (מאמן אינטר) ובפה מארוטה (המנהל המקצועי), כך שאני יודע כמה הם חכמים וכישרוניים. הם באמת מאמינים בסיכוי שלהם לזכות באליפות ואפשר להבין גם למה - הרי יש להם סגל איכותי מאוד".

לעומת בופון, מאמנו מאוריציו סארי טען ש"עוד לא ראיתי אפילו משחק אחד של אינטר השנה".

מהמשחק ייעדר אלכסיס סאנצ'ס, שרשם אמש בכורה סוערת בהרכב אינטר עם שער וכרטיס אדום על התחזות. "הוא היה צריך להיות יותר זהיר", אמר מאמן אנטוניו קונטה.

שוער יובנטוס ג'אנלואיג'י בופון. GettyImages
מתכונן לשנה מאתגרת. בופון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully