וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר נותרה מושלמת, אלכסיס כבש והורחק

הצ'יליאני צלל ברחבה והורחק בצהוב שני. ייעדר נגד יובנטוס במחזור הבא. פיאניץ' (45) ורונאלדו (78) נתנו לגברת הזקנה 0:2 על ספאל, בופון הפך לשיאן ההופעות בסריה A

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: טקס מצטייני השנה של פיפ"א

המחזור השישי בליגה האיטלקית יצא לדרך היום (שבת) עם שלושה משחקים. יובנטוס השיגה ניצחון 0:2 ביתי על ספאל, אינטר שמרה על מאזנה המושלם כשניצחה בחוץ את נועלת הטבלה סמפדוריה 1:3. אלכסיס סאנצ'ס כבש אך הורחק בצהוב שני בתחילת המחצית השנייה ולא יוכל לשחק מול יובנטוס במחזור הבא. אטאלנטה נשארה במרחק של חמש נקודות מהפסגה לאחר שהביסה 1:4 בחוץ את ססואולו.

שוער יובנטוס ג'אנלואיג'י בופון. רויטרס
עוד שיא היסטורי. בופון/רויטרס

יובנטוס - ספאל 0:2

כמו גם מול ורונה וברשיה, גם הפעם זה הלך קשה לגברת הזקנה - וגם הפעם הצליחה לגרד שלוש נקודות, שלושה ימים לפני המפגש החשוב עם באייר לברקוזן בליגת האלופות. עבור האורחת שקיוותה לשחזר את ה-1:2 הסנסציוני מהעונה שעברה מדובר בהפסד שלישי ברציפות.

כריסטיאנו רונאלדו שהיה בספק שב להרכב האלופה, ושב גם לכבוש. זה קרה בדקה ה-78, כשנגח פנימה הגבהה של פאולו דיבאלה. מיראלם פיאניץ' כבש ראשון על סף הירידה לחדרי ההלבשה, עם בעיטה נפלאה מקצה הרחבה הישר לחיבורים. מלבד כובשי השערים, גיבור הערב היה ג'אנלואיג'י בופון, שעקף את פאולו מאלדיני עם הופעת ליגה 903 - יותר מכל שחקן אחר בתולדות הסריה A.

שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
שב לכבוש. רונאלדו/רויטרס

סמפדוריה - אינטר 3:1

הנראזורי הגיעו למפגש קצוות מול האחרונה בטבלה, השכילו לצאת גם הפעם עם שלוש הנקודות ויגיעו למשחק העונה עם מאזן מושלם. בדקה ה-20 קיבל סטפנו סנסי את הכדור, התקדם מעט וממרחק של כ-18 מטרים בעט כדור שפגע בשחקן הגנה, הטעה את השוער וחדר לרשת. 0:1 לאינטר. הבליץ של אינטר נמשך. שתי דקות לאחר השער הראשון סנסי בעט כדור שלא התלבש לו כמו שצריך והגיע לאלכסיס סאנצ'ס שדחק את השני מקרוב.

אינטר איבדה את אלכסיס עם פתיחת המחצית השנייה לאחר שצלילה של הצ'יליאני זיכתה אותו בכרטיס צהוב שני. סמפדוריה ניצלה את יתרונה המספרי ובדקה ה-55 יקוב יאנקטו מצא את הפינה השמאלית של סמיר הנדנוביץ', רק 1:2 לאינטר. שש דקות לאחר מכן רוברטו גליארדיני סיפק את כדור ההרגעה לכחולים-שחורים כשדחק מקרוב את ה-1:3 והבטיח את הניצחון לאינטר, שפותחת עונה עם שישה ניצחונות משישה משחקים לראשונה מאז עונת 1966/67.

אלכסיס סאנצ'ס שחקן אינטר. רויטרס
לא ישחק נגד יובנטוס. אלכסיס סאנצ'ס/רויטרס

ססואולו - אטאלנטה 4:1

אטאלנטה שמרה על המקום השלישי כשהביסה בחוץ את ססואולו 1:4. הקבוצה של ג'יאן פיירו גאספריני היא אחת הקבוצות המהנות ביותר בפתיחת העונה הזו, והיום בהחלט היה ניתן לראות זאת, כשהכריעה את המשחק עוד במחצית הראשונה. תוך 35 דקות התוצאה כבר הראתה 0:4 לאטלאנטה לאחר שערים של אלחנדרו גומס (צמד בדקות 6 ו-29), רובין גוסנס (13) ודובאן ספאטה (35). ססואולו האומללה הצליחה לכבוש שער כבוד במחצית השנייה מרגלי גרגואר דפרל (62), אך זה היה מעט מידי ומאוחר מידי עבור הקבוצה מהתחתית.

אלחנדרו גומס שחקן אטאלנטה. GettyImages
אטלאנטה סגרה עניין כבר במחצית. אלחנדרו גומס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully