וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמנו של קונור מקגרגור רומז על קאמבק עוד השנה

קבאנה: "הייתי שמח לראות אותו עורך קרב עוד השנה, ואחד נוסף ב-2020". פרנקי אדגר, שמיועד להילחם נגד האירי: "אלחם בו בכל מקום שירצה". ב-UFC מטילים ספק: "לא יקרה"

מתוך TMZ

בווידאו: קונור מקגרגור מכה אדם בפאב

ג'ון קבאנה, מאמנו של לוחם ה-MMA קונור מקגרגור רמז כי האירי עשוי לחזור להילחם בזירה ואף הצהיר שאם זה תלוי בו זה יקרה כבר השנה. האלוף לשעבר החלים לאחרונה משבר בידו, והספיק לשתף כמה תמונות וסרטונים המראים אותו תחת משטר אימונים, ככל הנראה לקראת קאמבק אפשרי.

המאמן המוערך תחילה סרב להתייחס ולדון בכל מה שקשור לחזרה אפשרית של מקגרגור, אך בשבוע החולף התבטא בכל זאת בנושא: "לדעתי קרב שלו (מקגרגור) מול פרנקי אדגר יהיה קרב נהדר", אמר לתקשורת האמריקאית. "אם זה זה היה תלוי בי, הייתי שמח לראות את הקרב הזה עוד השנה, ולאחר מכן עוד קרב ב-2020". אתמול (ראשון) פרסם קבאנה באינסטגרם תמונה של השניים תחת הכיתוב: "חכו ותראו".

קונור מקגרגור עם מאמנו ג'ון קבאנה. צילום מסך
יחזור לזירה לאחר כמעט שנה? קונור מקגרגור עם ג'ון קבאנה/צילום מסך

אף על פי כן, קולגות ואנשי מקצוע בענף מטילים ספק בכל הנוגע לחזרה אפשרית של מקגרגור השנה. "אני מאד פסימי בקשר לזה", אמר הלוחם צ'ייל סונן. "אני לא חושב שזה הולך לקרות, אבל הפתיע אותי שזה הנושא שכולם מדברים עליו. נראה לי שזה סימן טוב לפרנקי אדגר". סונן, שהתראיין לפודקאסט "Beyond the Fight" הצביע על כך שאדגר צפוי לרדת קטגוריית משקל אחת בעוד מקגרגור נמצא שתי קטגוריות משקל מעליו. אדגר עצמו אמר על קרב אפשרי מול מקגרגור: "אני אלחם בו בכל מקום שירצה, באיזו קטגוריית משקל שירצה. אני בפנים".

קונור מקרגור לא נטל חלק באף קרב ב-UFC מאוקטובר 2018, אז הפסיד לחביב נורמגומדוב. עם זאת, הוא בהחלט מצא את עצמו כחלק מלא מעט סקנדלים, כולל סרטונים בו נראה מעיף טלפון מידו של מעריז במיאמי או אחד אור בו נראה מכה באגרופו אדם כבן 50 בפאב באירלנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully