וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונור מקגרגור: "טעיתי, אני לוקח אחריות מלאה"

לוחם ה-MMA האירי, שהואשם בחודשים האחרונים בתקיפה ושוד בשני מקרים שונים, התראיין לאחר שבוטלו ההליכים המשפטיים כנגדו: "אני חייב להפסיק להגיב לדברים כאלה, להיותרגוע ולשמש דוגמה"

מתוך TMZ

בווידאו: קונור מקגרגור משתולל בפאב

קונור מקגרגור התראיין לרשת ESPN לאחר שבשבועות האחרונים היה בכותרות העיתונים. המתאגרף הואשם בתקיפתו של איש מבוגר בפאב באירלנד, לאחר שזה סירב לטעום מהוויסקי שלו. הסרטון רואים כיצד מקרגור מכה את האיש, למרות גילו המתקדם.

אמנם התקרית עצמה התרחשה באפריל, אך יצאה לאור לאחרונה והביאה איתה גל ביקורות על התנהגותו של מקגרגור. "לאיש הזה הגיע לבלות בפאב מבלי שיהיה מותקף", אמר המתאגרף. באותו הזמן ניסיתי לפצות אותו, אבל זה לא משנה. טעיתי, ואני לוקח אחריות מלאה".

מקגרגור הסתבך בפרשייה נוספת לאחרונה, בה הואשם בכך שתקף מעריץ. האירי בן ה-30 שבר טלפון נייד של מעריץ בעת שניסה לצלם אותו במלון במיאמי. הוא נעצר באשמת תקיפה ושוד, אך ההאשמות נגדו בוטלו עקב חוסר שיתוף פעולה של המתלונן.

קנור מקרגור. AP
רוצה לשמש דוגמה. קונור מקרגור/AP

"אני פשוט חייב להפסיק להגיב לדברים כאלה, אנשים מנסים למשוך אותי לשם אבל אני חייב להיות רגוע ולשמש דוגמה", אמר מקגרגור. יש הרבה אנשים שמעריצים אותי, איך אני יכול להגיב ככה? אני חייב להבין את זה ואני עובד על זה מאד קשה. אם לא אפתור את זה, כל ההצלחה שלי וכל מה שהשגתי יהיו לאפס".

המשטרה האירית עדיין לא סיימה את החקירה אודות תקיפת האיש המבוגר בפאב בדבלין, ויכולה עדיין לעצור את המתאגרף. "כל מה שיקרה, אני אתמודד עם זה. זו התנהגות שלא מתקבלת על הדעת מצד אדם במעמדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully