וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

MMA: חיים גוזלי ילחם נגד "הטורף" פרונין, צ'ייל סונן יגיע לישראל

האירוע המרכזי של ליגת בלאטור יתקיים ב-14 בנובמבר, ורשימת הקרבות כוללת גם כן מפגש בין אביב גוזלי המבטיח לבין זאקה "לזגין" פאטולזאדה. התאבק האמריקאי יגיע למפגש מעריצים מיוחד

ליגת בלאטור בישראל פירסמה הבוקר (ראשון) את שמות המתחרים שיעלו לזירה מול אביב גוזלי וחיים גוזלי באירוע שיתקיים ב-14 בנובמבר בהיכל מנורה מבטחים. ארתור "הטורף" פרונין, 31, שמגיע מרוסיה מחזיק ברצף ניצחונות של שבעה קרבות, יתמודד מול חיים גוזלי בן ה-46. גוזלי הוא הלוחם הישראלי המבוגר ביותר בענף, וכרגע נמצא ברצף שלושה ניצחונות בכלוב. זאקה "לזגין" פאטולזאדה יקבל את ההזדמנות להוכיח את עצמו על הבמה בתל אביב בקרב הבלאטור הראשון שלו מול אביב גוזלי בן ה-18, אחד הכישרונות המבטיחים ביותר בליגה, שמתאמן בארצות הברית משנת 2016.

בפעם הראשונה בישראל, האירוע המרכזי יהיה קרה במשקל כבד בין סרגיי חריטונוב, "The paratrooper", לינטון ואסל "The swarn". כשהוא רוכב על רצף של 8 קרבות ללא הפסד, כולל 4 חיסולים בסיבוב הראשון ושלושה נוקאאוטים, יעלה סרגיי "THE PARATROOPER" חריטונוב לקרב לאחר שחיסל בנוקאאוט את מאט מיטריון בבלאטור 225 באוגוסט האחרון.

כעת יבקש להוסיף שם נוסף לרשימת הניצחונות שלו שנצברו ברחבי העולם, הכוללת כבר את רוי נלסון, פבריציו ורדום, אנדריי ארלובסקי, פדרו ריזו, אליסטר אוברים ועוד. לינטון ואסל, הטוען לכתר לשעבר בתואר במשקל כבד קל. לינטון ואסל יחזור לכלוב בלאטור בפעם השנייה השנה, לאחר הקרב מול ולנטין מולדבסקי במרץ האחרון. בעל ותק של 12 קרבות. "THE SWARM" הפך את פלורידה לביתו אחרי שנים שחי והתאמן באירופה. עם 14 חיסולים מתוך 18 ניצחונותיו בקריירה, ינסה ואסל לעצור את יריבו בשלב מוקדם בקרב.

לוחם ה-MMA צ'ייל סונן. Jeff Chiu, AP
יגיע למפגש מעריצים. צ'ייל סונן/AP, Jeff Chiu

צ'ייל סונן, שנלחם שלוש פעמים על חגורת ה-UFC גם כן יגיע לאירוע למפגש מעריצים מיוחד. מלבד היותו לוחם שידוע בלשון החריפה שלו, סונן הוא סלבריטאי אמריקני ומשמש לעיתים גם כפרשן.

בזאת הושלמה רשימת המתחרים בקרבות המיין קארד:

אביב גוזלי - זאקה "לזגין" פאטולזאדה
חיים גוזלי - ארתור "הטורף" פרונין
אולגה רובין "BIG BAD" - שינייד קוואנה

עוד יופיעו לראשונה בישראל:

-סרגיי חריטונוב - "The paratrooper" לינטון ואסל "The swarn"- במשקל כבד
-רוג'ר הוארטה "אל מטאדור" - סידני אאוטלו "da gun"
-אוסטין ונדרפורד VS גרצ'יק בוזניאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully