וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול ג'ורג' משוכנע: "קוואי לאונרד ואני - הצמד הכי טוב בליגה"

הסמול פורוורד של לוס אנג'לס קליפרס אישר כי יחמיץ את פתיחת עונת ה-NBA ("אחזור באזור נובמבר") וסיפק הצהרה לגבי השילוב המסקרן

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: המועמדות לזכייה באליפות ה-NBA

לוס אנג'לס קליפרס המסקרנת, הקבוצה אליה בחר קוואי לאונרד לעבור לאחר שהוביל את טורונטו ראפטורס לאליפות היסטורית, ערכה אמש (ראשון) את יום הראיונות המסורתי לקראת פתיחת העונה ב-NBA ובמהלכו סיפק פול ג'ורג', שהצטרף גם הוא לקליפרס בעקבות לאונרד, הצהרה מעניינת למדי.

הסמול פורוורד בן ה-29, שהגיע לקליפרס אחרי שנתיים באוקלהומה סיטי ת'אנדר ולפני כן שיחק במשך שבע שנים באינדיאנה, אישר תחילה כי יחמיץ את פתיחת העונה, מה שאומר שלא ישחק נגד הלייקרס בדרבי שפותח את העונה בגלל שני הניתוחים שעבר עם סיום העונה. "נכון לעכשיו, אני בכל מקרה לא אשחק באוקטובר, אבל מי יודע?", אמר. "נראה מה יהיה. המטרה שלנו היא אזור נובמבר".

כאשר נשאל על השילוב עם קוואי, הצהיר ג'ורג': "אני חושב שאנחנו הצמד הכי טוב בליגה. כשאתה רואה שני שחקנים שיודעים לשחק בשני צדי המגרש, שני בחורים שיכולים ללכת לסל וגם לעצור אותך מלקלוע סל - שחקני עלית מבחינה הגנתית והתקפית - אני לא רואה איך אפשר להתעלות על זה".

פול ג'ורג' שחקן לוס אנג'לס קליפרס. רויטרס
יחמיץ את המשחקים הראשונים. פול ג'ורג'/רויטרס

קוואי לאונרד אמר כי הוא כשיר לפתיחת העונה והסביר: "בעונה שעברה שיחקתי רק 60 משחקים בעונה הסדירה כי התחלתי עם פציעה שסחבתי עוד מהעונה הקודמת. זה המשיך להציק לי וידענו שאני חייב להיות בריא להמשך העונה כדי להגיע לפלייאוף. העונה אני מרגיש טוב, הרבה יותר טוב מאיך שהרגשתי בתחילת העונה הקודמת".

לאונרד נשאל במהלך האירוע על הסיכוי שישחק בנבחרת ארה"ב והבהיר: "אני רוצה לשחק בטורניר האולימפי, אבל אני לוקח את זה צעד אחר צעד. כרגע אני רק רוצה להגיע עם הקליפרס לגמר".

קוואי לאונרד שחקן לוס אנג'לס קליפרס. רויטרס
רוצה להיות בטוקיו 2020. קוואי לאונרד/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully