וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד לפני יום הולדתו ה-17: אנסו פאטי צפוי לקבל זימון לנבחרת ספרד

ילד הפלא שפרץ בסערה במדי ברצלונה, נמצא בסגל המורחב של רוברט מורנו למשחקים הקרובים מול שבדיה ונורבגיה. אם יזומן, לא ייצא עם הנבחרת עד גיל 17 לאליפות העולם בברזיל וגם אופציית פורטוגל תיחסם אם ישותף

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: ליאונל מסי שחקן השנה של פיפ"א

אנסו פאטי נמצא ברשימה המקדימה של רוברט מורנו וצפוי לקבל זימון לסגל נבחרת ספרד הבוגרת לקראת המשחקים הקרובים מול נורבגיה (12 באוקטובר) ושבדיה (15 באוקטובר), וזאת עוד לפני יום הולדתו ה-17 שיחול בסוף אוקטובר. על פי "קאדנה סר", מאמן הנבחרת יפרסם את הסגל הסופי שלו ביום שישי וילד הפלא של ברצלונה יקבל את הזימון כל עוד יחזור לכשירות, אחרי שנעדר מהמשחק מול חטאפה בגלל רגישות בברך.

שחקן ברצלונה אנסו פאטי. GettyImages
ספרד "תקשור" אותו אליה? אנסו פאטי/GettyImages

שחקן הכנף הצעיר נולד בגינאה ביסאו ויכול לייצג גם את נבחרת פורטוגל, כך שמבחינת ההתאחדות הספרדית יש פה הזדמנות לקשור את פאטי ללה רוחה ולהבטיח שיוכל לשחק בעתיד גם בנבחרת אחת. גם מבחינת ברצלונה מדובר באופציה עדיפה, שכן הכישרון העולה אמור היה לקבל זימון לנבחרת עד גיל 17 שתשתתף החל מ-26 באוקטובר במונדיאל הנערים בברזיל, מה שהיה גורע אותו מהסגל של ארנסטו ואלוורדה לפחות לחודש ומונע ממנו לשחק בקלאסיקו שייערך ביום פתיחת אליפות העולם הזו.

פאטי החל את דרכו בקבוצה הבוגרת בסערה, הפך לשחקן הצעיר ביותר שכובש במדי ברצלונה וגם ערך הופעת בכורה בליגת האלופות, כשחקן הכי צעיר שייצג את בארסה במפעל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully