וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה מודאגת מהגיליון הרפואי של דמבלה: "זה קשור למוסר העבודה הלקוי"

בברצלונה מוטרדים: שחקן הכנף הצרפתי נפצע לא פחות משמונה פעמים מאז הצטרף. פיקה מעביר מסר להנהלה ורומז - הם אחראים להדלפות

עריכת וידאו: מתן חדד

ברצלונה סוף סוף מוכיחה את עצמה גם מחוץ לקאמפ נואו. אחרי שגברה אמש (שבת) 0:2 על חטאפה, קטעה הקבוצה רצף של תשעה משחקי חוץ ללא ניצחון והרוויחה פעמיים - בזכות ה-0:0 בדרבי בין ריאל לאתלטיקו מדריד, היא נותרה במרחק שתי נקודות בלבד מהמקום הראשון.

למרות זאת, עדיין יש חוסר שקט בברצלונה. זה מתחיל בעוסמאן דמבלה, שנעדר מהמשחק אמש בשל פציעה נוספת והאריך עוד יותר את רשימת הפצועים העמוסה של ברצלונה. דמבלה חזר רק לאחרונה מפציעה אחרת, וב"ספורט" הקטלאני ציינו בתגובה את הנתון הבא: מאז שהצטרף לברצלונה בעונת 2017/18, ספג שחקן הכנף הצרפתי לא פחות משמונה פציעות שגרמו לו להחמיץ משחקים - שלוש פעמים ב-2017/18, שלוש פעמים ב-2018/19 ופעמיים בעונת 2019/20, שעדיין נמצאת בחיתוליה.

"יש קשר ישיר בין אורח החיים הילדותי של דמבלה לבין גיליון הפציעות הגדול מדי שלו", ציינו ב"ספורט". "הוא לא מתאמן מספיק טוב, לא שומר תזונה נכונה, ובנוסף גם לא לומד ספרדית ולא מתאקלם. לא פלא שהגוף שלו שברירי כל כך".

עוסמאן דמבלה, ברצלונה. GettyImages
שמונה פציעות בפחות משנתיים וחצי. דמבלה/GettyImages

סוגיה נוספת שמטרידה את מנוחתה של ברצלונה היא ההדלפות שיוצאות מהקבוצה ומפורסמות לעתים קרובות על ידי התקשורת הקטלאנית. אמש אחרי הניצחון סיפק הקפטן השלישי ג'רארד פיקה נאום תקיף, במהלכו רמז שההנהלה אחראית להדלפות.

"אנחנו חייבים להישאר יחד - השחקנים, האוהדים וגם המנהלים. אנחנו לא רוצים שאף אחד יתעצבן, אז צריך לגונן על הקבוצה מפני ריבים ומחלוקות. אנחנו מכירים את המועדון שלנו מצוין, אנחנו יודעים מי כותב את הכתבות הזדוניות האלה - למרות שהן חתומות בשם אחר", אמר פיקה, והוסיף ש"אנחנו בסך הכל רוצים לשחק כדורגל, ולא מעוניינים להתייחס להמצאות. חייבים להיות מאוחדים - לטוב ולרע".

עוד בוואלה!

ארנסטו ואלוורדה: "לא יודע אם דמבלה יהיה כשיר לאינטר"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully