וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במדריד מבקרים את זידאן וטוענים: "נגמרו ימי החסד של אדן הזאר"

המאמן ושחקן הכנף ריאל מדריד ספגו ביקורת אחרי ההופעה שלו בדרבי. באתלטיקו טענו שראמוס היה חייב להיות מורחק: "קילל את הקוון"

עריכת וידאו: מתן חדד

במדריד התאכזבו מאוד מה-0:0 חסר האיכות אמש (שבת) בין אתלטיקו לריאל במחזור השביעי בליגה הספרדית. זו הפעם השלישית בחמשת משחקי הדרבי האחרונים בליגה בה הקבוצות נפרדות ללא שערים וב"אס" נתנו למשחק את הכותרת: "הרבה שרירים, מעט אמנות".

טיבו קורטואה ובעיקר יאן אובלק קיבלו מחמאות, אבל יתר השחקנים ספגו ביקורת. מעל כולם שוב היה אדן הזאר, ששיחק 77 דקות והציג יכולת לא מספקת. ב"מארקה" כתבו: "אנחנו עדיין מחכים להזאר. תקופת החסד כבר נגמרה והתירוצים על חוסר מהירות, העובדה שלא נטל חלק בכל ההכנות לעונה והכושר שלו אחרי הפציעה - כבר לא מעניינים. משחקן שעלה 100 מיליון יורו חייבים לדרוש הרבה יותר. הקשר שהבריק בפרמיירליג לא הופיע בכלל לדרבי, לא התמודד עם קצב המשחק, לא ייצר כלום במשחק האחד על אחד והיה לא פעיל".

באתלטיקו מדריד כעסו שסרחיו ראמוס לא הורחק אחרי שבמהלך המשחק הוא קילל את הקוון "La puta que te pario" (בתרגום חופשי מאוד: "הזונה שהולידה אותך"). הדברים נאמרו בסמוך לספסל של הרוחיבלאנקוס ועם הירידה למחצית, דייגו סימאונה מיהר לצוות השיפוט ודרש לדעת מדוע בלם ריאל לא נענש. אחרי המשחק המאמן הארגנטינאי התבקש להתייחס לתקרית ואמר בקצרה: "הקוון יודע מה ראמוס אמר לו".

זינדין זידאן אמר בסיום: "השחקנים היו מאוכזבים בחדר ההלבשה, כי הגיעו לנו שלוש נקודות. שיחקנו טוב, יצרנו מצבים. חבל שהמאמץ של השחקנים לא הספיק לנו בשביל שלוש נקודות".

שחקן ריאל מדריד, סרחיו ראמוס. רויטרס
באתלטיקו ציפו שראמוס יורחק/רויטרס

ב"אס" ציינו לאחר המשחק את "המהפך בסגנון המשחק של זינדין זידאן בקדנציה השנייה בריאל", וטענו שהבלאנקוס משחקים כדורגל הגנתי ושמרניו יותר - ולא בהכרח לרעה. "זידאן הופך לאט לאט לדייגו סימאונה", נכתב בעיתון, ונאצ'ו מונריאל אמר: "היו לנו שלושה משחקים טובים מאוד ששמרנו בהם על רשת נקייה ונראינו בהם מאורגנים מאוד מבחינה הגנתית. אם נמשיך ככה, גם השערים יבואו. ואז יהיה קשה מאוד לעצור אותנו".

גם המנהל הספורטיבי לשעבר חורחה ולדאנו הופתע מהשמרנות של זידאן ואמר ש"בייל והזאר הולכים במשחקים האחרונים אחורה, ועוזרים מאוד להגנה. לא בטוח שזה הדבר הנכון עבור ריאל".

אגב, במהלך המשחק פרצו גנבים לביתו של קאסמירו, גנבו תכשיטים ופריטים יקרי ערך - והכל בזמן שאשתו וילדיו נמצאים בבית. הקשר המבוהל המשיך מהאצטדיון ישירות לתחנת המשטרה כדי להגיש תלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully