וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארנסטו ואלוורדה: "לא יודע אם דמבלה יהיה כשיר לאינטר"

מאמן ברצלונה נשמע מודאג בנוגע למצבו של הצרפתי: "צריך לנהוג בזהירות". בקבוצה שחררו לחץ לאחר הניצחון מול חטאפה: "אי אפשר לקחת אליפות בלי לנצח בחוץ"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: טקס נבחרת השנה של פיפ"א

בברצלונה יכולים סוף סוף לשחרר מעט אוויר לאחר שהקבוצה הצליחה לנצח הערב (שבת) לראשונה העונה במשחק חוץ בליגה הספרדית. זה לא היה פשוט, זה אפילו היה קשה, אבל האלופה נעזרה בבישול מדהים של מארק אנדרה טר סטגן שמצא את לואיס סוארס בכדור ארוך, ומשם האורוגוואי הרשית את הראשון. בתחילת המחצית השנייה היה זה ג'וניור פירפו שכבש את שערו הראשון בברצלונה וסגר את הסיפור.

"שלוש נקודות מזהב", נכתב בתקשורת הספרדית על ניצחון החוץ הראשון של האלופה לאחר תשעה משחקים בכל המסגרות. "ברצלונה סיימה את רצף התוצאות הרעות, מה שהקל מעט מהלחץ בו שרוי המאמן ואלוורדה". המאמן עצמו התייחס למשחק בסיום: "היינו חייבים לצאת עם ניצחון, היה קשה מאוד. אם אנחנו רוצים לזכות באליפות אנחנו חייבים לנצח בחוץ, עשינו את זה מצויין בשנתיים הראשונות שלי, השנה לא". המאמן התייחס גם לפציעתו של עוסמאן דמבלה: "לא רוצה להגיד כלום על דמבלה", נמנע המאמן מלצאת בהצהרה נחרצת. "אחרי המשחק מול ויאריאל נאמר לי שהוא בסדר. צריך להתנהל בנושא הזה בזהירות. לא יודע אם הוא יהיה כשיר למשחק מול אינטר".

מארק אנדרה טר סטגן שוער ברצלונה. GettyImages
עשה היסטוריה. מארק אנדרה טר סטגן/GettyImages

מארק אנדרה טר שטגן עשה היסטוריה כשהפך לשוער ברצלונה הראשון שמבשל שער ליגה במאה ה-21. השוער התייחס להישגו האישי: "אני שמח שיכולתי לעזור לקבוצה לקחת שלוש נקודות", אמר בפשטות. בנוגע לניצחון על חטאפה אמר הגרמני: "בתקופה האחרונה היריבות שלנו הגיעו ליותר מידי מצבים נגדינו, אבל היום חטאפה לא הגיעה להרבה הזדמנויות", אמר מארק אדרה טר סטגן . "הניסיון של השחקנים עזרו לנו במהלך המשחק, וזה חשוב".

ביום רביעי הקרוב תארח ברצלונה את אינטר במסגרת המחזור השני של ליגת האלופות. האלופה הספרדית תקווה להשיג שער וניצחון בכורה באירופה לאחר שסיימה בתיקו מאופס בדורטמונד במחזור הקודם. גם הנראזורי ירצו להשיג ניצחון בכורה העונה במפעל לאחר שבמחזור הקודם סיימו ב-1:1 מאכזב בביתם מול סלביה פראג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully