וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ' עצבני: "אם חדר ההלבשה לא יהיה חזק, חלק מהשחקנים לא יהיו פה"

26.9.2019 / 17:33

מאמן מכבי תל אביב הגיע טעון למסיבת העיתונאים לקראת בית"ר ירושלים בשבת: "אומרים שאנחנו בכושר לא טוב, ואנחנו מקום ראשון. אני רוצה להשאיר אחרי משהו אחרי שאעזוב". שחר פיבן: "אנחנו צריכים להתעשת, קבוצות קצת למדו אותנו"

צילום ועריכה: קובי אליהו

בווידאו: התגובות לאחר גמר גביע הטוטו

לאחר ההפסד בגמר גביע הטוטו, תנסה מכבי תל אביב להתגבר על בית"ר ירושלים הפעם במסגרת הליגה, כשתתארח ביום שבת הקרוב אצל הצהובים-שחורים בטדי.

המאמן ולאדן איביץ' הגיע טעון למסיבת העיתונאים. "אומרים שאנחנו בכושר לא טוב, ואנחנו מקום ראשון בטבלה", אמר. "יש הרבה סיבות לכך שחלק מהשחקנים לא ברמה של השנים האחרונות, אבל אנחנו צריכים לפתור את זה מבפנים. פריס סן ז'רמן הפסידה אתמול לריימס, זה הכדורגל, מי שלא רוצה להבין את זה, שלא יבין את זה. דברים כאלה קורים, זה נורמלי. אנחנו עובדים כדי לחזור לרמה של העונה שעברה אבל זה לא קל, זה קרה לחלק מהקבוצות הגדולות בעולם השנה. צריך ללכת צעד-צעד".

"אנחנו מנסים לשפר את המועדון, אלה לא רק התוצאות, כדי שכשנעזוב, יישאר פה משהו", הוסיף איביץ'. "זה החזון שלנו, זה החזון שלי. זו הקבוצה השנייה שלי. בראשונה השארתי משהו, וגם פה אני רוצה להשאיר משהו מאחורי, אבל אם אין תוצאות במכבי זו בעיה - גם עבורי".

כשנשאל על דבריו של איתי שכטר בנוגע לחוזקו של חדר ההלבשה אמר המאמן: "אם חדר ההלבשה לא יהיה חזק, חלק ההשחקנים לא יהיו כאן, ואולי אני לא אהיה כאן. זה פשוט מאוד".

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'. ניב אהרונסון
הגיע טעון. איביץ'/ניב אהרונסון

שחר פיבן הוסיף: "הבסיס שלנו בתור קבוצה הוא החוזק שלנו, האגרסיביות, הרצון שלנו לנצח יותר מהיריבות. אם נביא את זה, נראה קבוצה לוחמת, שרוצה הרבה יותר, ואני חושב שהדברים יסתדרו לטובתנו. לכל עונה יש את החסרונות והיתרונות שלה, אנחנו כבר לא זוכרים את העונה שעברה ולא חושבים עליה. כל הזמן מזכירים לנו אותה, עשינו היסטוריה, כל הכבוד לנו, אבל אם נפסיד עכשיו כולם יירדו עלינו. אנחנו צריכים להתעשת ולחזור ליכולות שלנו ולרמה הגבוהה. קבוצות קצת למדו אותנו יותר ובאות יותר מוכנות, צריך למצוא את הפתרונות ולהביא את האיכויות שלנו".

על חדר ההלבשה אמר הבלם: "זה הדבר הכי חשוב, אני יכול להגיד בפה מלא - אין שום בעיה בין השחקנים, אנחנו אוהבים אחד את השני, כולם רוצים בהצלחה של הקבוצה ולשמח את האוהדים והבעלים. התוצאות כרגע בסדר גמור, נתחזק והכל יהיה בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully