וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל מינואר: גם מאמנים ובעלי תפקידים בקבוצה יורחקו אחרי 5 כרטיסים צהובים

ההתאחדות לכדורגל אישרה תיקון לתקנון, האריכה בשנה את הסכם זכויות השידור עם חברת צ'רלטון והודיעה שהיא בוחנת קיום פיילוט לגביע לקבוצות חובבניות

פלייר השופטים דוד פוקסמן אלי חכמון רועי ריינשרייבר אוראל גרינפלד עידן ירקוני/אלקטרה סחר

בישיבת ההתאחדות לכדורגל שנערכה היום (חמישי) הודיע ממלא מקום יושב הראש דודי גיל שיישאר בתפקידו לתקופה קצרה נוספת, ולעניין זה נקבעה ישיבת הנהלה נוספת ל-28 באוקטובר. כזכור, התפטרותו של יושב הראש שינו זוארץ נכנסה לתוקף כבר לפני שלושה חודשים, אך מאז לא מונה יושב ראש קבוע במקומו.

בישיבה אושר תיקון בתקנון לפיו החל מה-1 בינואר גם בעלי תפקידים בקבוצות, כולל מאמנים, יורחקו ממשחק אחד באופן אוטומטי אם יצברו חמישה כרטיסים צהובים, בדומה לשחקנים. המנכ"ל רתם קמר עדכן שההתאחדות בוחנת קיום פיילוט להקמת מפעל של גביע המדינה עבור הקבוצות החובבניות, ואושרו שיתופי פעולה עם עמותות המקיימות פעילות כדורגל עממי, כולל הקמת ליגת וותיקים.

שופט הכדורגל לירן ליאני שולף כרטיס צהוב. דני מרון
צעד שירגיע את המאמנים?/דני מרון

בישיבה אף אישרו את רשימת השופטים הבינלאומיים המומלצים על ידי הוועדה המקצועית שאושרו בהנהלת איגוד השופטים - רשימה בה החליף דוד פוקסמן את ארז פפיר, והצטרף אל אוראל גרינפלד, רועי ריינשרייבר, יגאל פריד, איתן שמואלביץ' וגל לייבוביץ'.

בנוסף החליטה ההנהלה לאשר את מימוש הארכת הסכם ההתקשרות עם חברת צ'רלטון לעונה נוספת, ואישרה גם את ההתקשרות עם אופ"א למכירת זכויות השידור של נבחרת ישראל לשש שנים החל מ-2022 עבור 24 מיליון יורו.

  • עוד באותו נושא:
  • ליגת העל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully