וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "המשחק מול מכבי תל אביב חשוב לנו יותר, הם הכי חזקים בליגה"

26.9.2019 / 12:32

מאמן בית"ר ירושלים התייחס למפגש השני מול האלופה (שבת, 20:30): "אולי הם לא אטרקטיביים, אבל קשה מאוד לשחק נגדם". בן חיים וגרסיה צפויים לחזור ל-11. אכזבה מקצב מכירת הכרטיסים

צילום ועריכה: קובי אליהו

אחרי שנרגעה מחגיגות הזכיה בגביע הטוטו, בית"ר ירושלים תפגוש בשבת את מכבי תל אביב שוב, הפעם בטדי במסגרת הליגה (שבת, 20:30). בבית"ר רוצים להמשיך את המומנטום מיום שלישי אך גם אומרים בזהירות: "גם אם לא ננצח, אסור להפסיד ולתת למכבי תל אביב לברוח. כמו שפתחנו את העונה יש לנו חוב ונקודות שצריך להחזיר, זה חייב להתחיל כבר בשבת".

מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי עם אלי אוחנה. קובי אליהו
ישלים ניצחון כפול על מכבי תל אביב? רוני לוי/קובי אליהו

רוני לוי התייחס למשחק מול מכבי תל אביב ואמר: "זאת משימה קשה מאוד. מכבי לדעתי הקבוצה החזקה בליגה, מתחילת העונה בליגה לא כבשו מולם אף שער. תמיד קשה לשחק נגד קבוצה פעמיים אבל נתרכז בעצמנו, ברור לנו שאנחנו חייבים להביא 100% אחרת יהיה לנו קשה מאוד".

על הירידה ביכולת של מכבי תל אביב: "אני חושב שיש הבדלים איך שרואים מבחוץ את מכבי תל אביב. אולי הכדורגל לא מאוד אטרקטיבי אך מאוד מאורגן וקשה לשחק נגדם. אני מניח שבליגה גם הם יעלו עם כל השחקנים האיכותיים שלהם וזאת קבוצה מאוד מאוד קשה. המשחק הזה עבורנו הוא חשוב לנו יותר מאשר למכבי תל אביב, עשינו כבר את הטעויות שלנו ואנחנו נמצאים בעמדת פיגור מבחינת נקודות והוא מאוד מאוד חשוב לנו".

על העומס של משחק שלישי בשבוע אמר:"אני לא חושב שלשחקני כדורגל לשחק שלושה משחקים בשבוע זה משהו קשה או לא בסדר. מקרית שמונה לגביע הטוטו היו שני ימי מנוחה ועכשיו שלושה ימי מנוחה, כך שאני לא רואה סיבה לעייפות או משהו מהסוג הזה, מה גם שכמה שחקנים טובים היו בחוץ ויש לי כאבי ראש לקראת המשחק, משהו שמאמנים אוהבים אותו".

עוד בוואלה!

הקייס של אנתוני וארן: כובש השער בגמר הטוטו חייב לפתוח בהרכב בהמשך העונה

לכתבה המלאה
יונתן כהן שחקן מכבי תל אביב מול אור זהבי שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
שוב נפגשים. יונתן כהן ואור זהבי/קובי אליהו

טל בן חיים וליוואי גרסיה צפויים לחזור ל-11 של רוני לוי. אופיר קריאף ייעדר וצפוי לחזור לאחר פגרת הנבחרת באוקטובר, אז גם עידן ורד אמור לחזור לאימונים מלאים. גם גדי קינדה, שנעדר נגד מכבי תל אביב עקב צהובים יחזור לסגל ואמור לפתוח. בבית"ר מרוצים מההשתלבות של תמיר עדי בשני המשחקים האחרונים וגם של לירן רוטמן, שפתח בגמר גביע הטוטו.

בנוגע למכירת הכרטיסים, עד עתה אין התעוררות גדולה מצד אוהדי הקבוצה, כאשר רבים מעדיפים לקנות כרטיסים ביום המשחק בשל העמלות הגבוהות של משרד הכרטיסים. יחד עם זאת, על אף ההשקעה הגדולה והשיווק הבלתי פוסק, בית"ר מתקשה למלא את טדי גם במשחקים נגד הקבוצות ההגדולות, כאשר מרבית האוהדים עדיין מתלוננים על המחירים הגבוהים והבעיות הלוגיסטיות של ההגעה והיעדר חניה באיצטדיון. בבית"ר תכננו העונה למלא את כל היציעים במשחקים נגד הגדולות ואף לעשות הפרדה ביציע הדרומי, אך גם במשחק נגד באר שבע וככל הנראה גם במשחק הקרוב נגד מכבי תל אביב זה לא יקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully