וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסו אביטן: "אולי עשינו עוול לדמארי ששיתפנו אותו מוקדם מדי"

26.9.2019 / 13:14

מאמן הפועל ת"א ערך מסע"ת לקראת בני יהודה: "מחכים כבר לניצחון שייתן לנו אוויר". עומרי אלטמן: "מנסים להרים אחד את השני"

צילום: דני מרון, עריכה: מתן חדד

לא כך ציפתה הפועל תל אביב לפתוח את העונה. הקבוצה של ניסו אביטן עדיין לא חוותה את טעמו של ניצחון העונה ובמחזור החולף הובסה 3:0 על ידי הפועל באר שבע. ביום שבת מצפה לאדומים דרבי קטן ולא פשוט בכלל מול בני יהודה של יוסי אבוקסיס (שבת, 19:30) שהיא לעומת זאת עדיין לא הפסידה העונה ומציגה יכולת טובה.

מאמן הפועל תל אביב, ניסו אביטן, לצד עוזרו, דן רומן. דני מרון
חייב ניצחון, אבל מול בני יהודה יהיה קשה. ניסו אביטן/דני מרון

ניסו אביטן התייחס לתקופה הרעה שעוברת על הקבוצה: "צריך לעבוד קשה, לא לאבד את האמונה ולהכיר את הפוטנציאל שיש בקבוצה הזו. מבחינתנו חשוב לשמור על האמונה. אנחנו עושים שיחות עם שחקנים, צריך לשמור על החיוך והמוראל. צריך לעשות מאמץ גדול כדי לצאת לחג עם תוצאה טובה ותחושות הרבה יותר נעימות".

"יש בקבוצה נפילה מנטאלית. זו לא הבעיה היחידה. אנחנו בעיקר רוצים כבר להגיע לניצחון הזה שייתן לנו כוח ואוויר שיוציא אותנו לדרך חדשה. אנחנו עושים מאמץ להכשיר כמה שיותר שחקנים למשחק".

על דמבה קמארה: "הוא היה בסדר גמור בבאר שבע. ראינו שיש לו איכויות. הוא היה קצת עצבני לטעמי וגם על זה דיברנו". לגבי עומר דמארי: "הוא חלוץ מצוין, אהוב מאוד בהפועל תל אביב ומוערך מאוד. עשינו לו קצת עוול ששיתפנו אותו מוקדם מדי והוא יעשה פה עוד דברים יפים".

עומרי אלטמן התייחס למפגש הקרוב ואמר: "מקווה שנצא מהרצף הזה כמה שיותר מהר. כמו שניסו אמר, יש איכות וכוח בקבוצה הזו. אנחנו מחכים לניצחון ועדיף מוקדם מאשר מאוחר. לא קל להיות מתחילת העונה בלי ניצחון. אנחנו מנסים להרים אחד את השני. אני באמת מאמין שבשבת נעשה את הניצחון שיוציא אותנו מהלופ הזה".

על כך שהוא מתנדנד בין הספסל להרכב: "לא חשבתי שזה יהיה המצב, כמו שלא ציפיתי שזה יהיה המצב של הפועל תל אביב. אבל צריך להוכיח שאנחנו ראויים. אני בפן האישי וגם הקבוצה".

"תצוגת הקהל בבאר שבע היתה מדהימה. אפשר להבין את האכזבה שלהם. בהחלט מגיע להם הניצחון שירגיע אותם".

עוד בוואלה!

גם זו דרך לעשות כסף: הפועל תל אביב מוכרת חניות ליד בלומפילד

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully