וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם זו דרך לעשות כסף: הפועל תל אביב מוכרת חניות ליד בלומפילד

האדומים הודיעו על מכירת 140 מקומות חנייה קבועים בחניון גבעת הזיתים, דרך משרד הכרטיסים "לאן". המחיר: 905 שקל לעונה

צילום: דני מרון, עריכה: מתן חדד

זה דבר חדש בכדורגל הישראלי. הפועל תל אביב הודיעה היום (רביעי) על מכירה של 140 מקומות חנייה בחניון גבעת הזיתים הסמוך לבלומפילד. מדובר במקומות קבועים לעונה שלמה, כשהרוכשים יחנו שם במשחקי הבית של הקבוצה. המכירה נעשית דרך משרד הכרטיסים "לאן" והמחיר לכל חנייה עומד על 905 שקלים. בחישוב גס, מדובר בסכום שנע סביב 50 שקל למשחק. בהודעה של הפועל תל אביב נכתב: "ביקשתם, קיבלתם! נפתחה מכירת חניות לעונה הקרובה בחניון גבעת הזייתים הסמוך לבלומפילד".

בצל המשבר המקצועי הכבד שפוקד אותה, הפועל תל אביב ערכה היום (רביעי) הרמת כוסית לקראת ראש השנה ולכבוד השנה החדשה. המאמן ניסו אביטן אמר באירוע: "בפרוס השנה החדשה, אני מאחל לכולנו לצאת לדרך חדשה. מבחינתי זה רגע מרגש להיות פה בטקס ראש השנה. אני מקווה להיות כאן גם בשנים הקרובות ולחגוג עם המועדון עוד הרבה חגים והישגים".

הבעלים זאב גרינברג אמר: "אני רוצה לאחל לכולם שנה טובה וחג שמח. נכון שהתוצאות כרגע לא משביעות רצון, אבל אני בוחר תמיד להסתכל על רוב הכוס המלאה. לפני שלוש שנים המועדון היה בבור עמוק - והיום אנחנו מרימים כוסית במועדון מפואר, מחלקת נוער משגשגת, 10,000 אוהדים שמגיעים לכל משחק באצטדיון חדש - ואני רואה בכך הצלחה גדולה. תרימו את הראש ותהיו גאים להיות חלק ממשפחת הפועל תל אביב. אני בטוח שהתוצאות עוד יגיעו, זה רק עניין של זמן".

בנושא אחר, יו"ר איגוד השופטים, רונית תירוש, פנתה אתמול לתובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף, בבקשה לבחון את הדברים שהשמיע איציק ניסנוב ובהם ביקורת נגד השופט ארז פפיר ואיגוד השופטים בעקבות ההפסד להפועל באר שבע. לאחר שבחן את הנושא, החליט עו"ד רשף להסתפק במכתב התראה לניסנוב.

עוד בוואלה!

הפועל תל אביב: "אנחנו נראים כמו חבורה שנפגשה בפעם הראשונה"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully