וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוניו קונטה: "לוקאקו יכול לשחק עוד יותר טוב"

מאמנה של אינטר נשאר רגוע לאחר עוד שער של החלוץ, הפעם בדרבי של מילאנו, אך מרוצה: "שיחקנו טוב מההתחלה, יש לנו שיטה". אצל מילאן קצת פחות רגועים: "הקבוצה בדיחה! איפה המועדון?"

עריכה: מתן חדד

בווידאו: מסיבת עיתונאים אתלטיקו מדריד נגד יובנטוס

הדרבי ה-224 של העיר מילאנו הסתיים כשידה של אינטר על העליונה בפעם השלישית ברציפות. הנראזורי ניצחו 0:2 ואף יכלו לסיים את המשחק בתוצאה גבוהה יותר. רומלו לוקאקו ומרצלו ברוזוביץ', שני השחקנים שבמהלך השבוע החולף היו על סף עימות אלים, שמו את האירוע מאחוריהם וכבשו שער אחד כל אחד כדי להבטיח שמילאנו תישאר כחולה-שחורה.

"דרבי זה תמיד משחק מיוחד, ואף פעם לא קל לצפות את התוצאה בסיום, במיוחד בדרבי יוקרתי כמו זה של מילאנו", אמר אנטוניו קונטה המרוצה בתום המשחק. "הבחורים שיחקו טוב לכל אורך המשחק. היינו קצת מאוכזבים מהתיקו באמצע השבוע בליגת האלופות, ויכול להיות שזה הצית בנו את האש כדי להיכנס לדרבי הזה כמו שצריך".

"הגיע לנו הניצחון", הוסיף מאמנה של אינטר. עבדנו קשה בחודשיים האחרונים ולמרות שלא הכל מושלם, אנחנו משחקים עם שיטה, אני שמח בשביל האוהדים, דרבי זה דרבי". על רומלו לוקאקו, שנמצא בכושר נהדר מתחילת העונה אמר קונטה: "אין לי ספק שהוא יכול לתת אפילו יותר, עם עבודה טובה הוא יכול להפוך לשחקן חשוב מאוד עבור המועדון".

"אני מאד שמח להיות כאן ולעבוד עם קונטה", אמר לוקאקו על מאמנו. "הוא עוזר לי מאד. הוא עוזר לי כל יום ונותן לי מוטיבציה".

עוד בוואלה! ספורט

דיווח: לוקאקו וברוזוביץ' התעמתו בחדר ההלבשה, אלכסיס הפריד ומנע תגרה

לכתבה המלאה
שחקן אינטר, רומלו לוקאקו, עם מאמן הקבוצה,אנטוניו קונטה. רויטרס
עובדים טוב ביחד. לוקאקו וקונטה/רויטרס

בצד האדום של מילאנו ניסו להסביר את ההפסד המתסכל, שהופך את הדרבי הזה לשביעי ברציפות שמילאן לא מצליחה לנצח בליגה.

"היינו מהוססים מידי בהתחלה, ואז כשהמשחק כבר התקדם אינטר הראתה שהיא קבוצה מנוסה יותר", ניסה להסביר מאמנה של מילאן מרקו ג'מפאולו. "השער שלהם שינה את המשחק. לא אהבתי את זה שהגבנו בצורה אמוציונלית ובעקבות כך איבדנו את הסדר במשחק והפסקנו לשחק ביחד".

מרקו ג'מפאולו מאמן מילאן. GettyImages
"הגבנו בצורה אמוציונלית". ג'מפאולו/GettyImages

לא כולם הצליחו לשמור על איפוק יחסי כמו ג'מפאולו. סגן ראש ממשלת איטליה לשעבר, מתאו סאלביני, הידוע כאוהד הקבוצה אמר: "הקבוצה בדיחה! אולי זו לא היתה אשמתו של גאטוסו", ירה. "פעם ראשונה שעזבתי דרבי באמצע. ריקארדו רודריגז גרוע, סוסו לא נראה טוב הרבה זמן... איפה המועדון?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully