וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר ניצחה את מילאן 0:2 בדרבי ושמרה על הפסגה, 3 נקודות גם ליובנטוס

ברוזוביץ' ולוקאקו הכניעו את היריבה העירונית והנראזורי רשמו הצהרת כוונות בדרבי דלה מדונינה. האלופה חזרה מפיגור ל-1:2 על ורונה

עריכה: מתן חדד

בווידאו: תגובות למשחק בין יובנטוס לאתלטיקו מדריד

כמה רציניות הכוונות של אינטר העונה? הערב (שבת) היא בהחלט סיפקה הצהרה עם 0:2 משכנע על מילאן בדרבי דלה מדונינה, שלא הותיר ספק מי היא הקבוצה הבכירה בעיר. עוד לפני כן יובנטוס חזרה מפיגור, ניצחה את ורונה 1:2 ונשארה קרובה לאנטוניו קונטה וחבורתו.

ארון ראמזי שחקן יובנטוס. GettyImages
ראמזי חוגג שער בכורה/GettyImages

יובנטוס - ורונה 1:2

אחרי ששמטה יתרון שני שערים במהלך השבוע וסיימה ב-2:2 מול אתלטיקו מדריד, הצליחה הפעם הגברת הזקנה דווקא לחזור מפיגור לניצחון ליגה שלישי בארבעה משחקים. סמואל די קרמינה קיבל הזדמנות להעלות את ורונה ליתרון מפתיע בדקה ה-20, אבל שלח פנדל לקורה. המהלך נמשך ובסופו מיגל ולוסו שחרר פצצה לחיבורים כמו בימיו הגדולים וקבע 0:1 מדהים לאורחת. היתרון הזה החזיק מעמד עד הדקה ה-31 והרגע הגדול של ארון ראמזי. הוולשי כבש את שער הבכורה שלו כשבעט מ-22 מטר כדור שפגע באחד משחקני ההגנה והלך פנימה. בפתיחת המחצית השנייה, למען האמת בדקה ה-49, כריסטיאנו רונאלדו סידר ליובה את ה-1:2 מהנקודה הלבנה. ג'אנלואיג'י בופון פתח בהרכב של יובנטוס. מראש קומבולה הורחק בוורונה בדקה ה-94.

עוד בוואלה! ספורט

דיווח: לוקאקו וברוזוביץ' התעמתו בחדר ההלבשה, אלכסיס הפריד ומנע תגרה

לכתבה המלאה
כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס. רויטרס
סידר ליובנטוס עוד שלוש נקודות? סיייייייי/רויטרס

אינטר - מילאן 0:2

שתי הגדולות של מילאנו נפגשו לדרבי דלה מדונינה ה-224 בכל המסגרות ובתקופה הנוכחית אינטר היא ללא ספק הקבוצה הבכירה בעיר. הנראזורי רשמו ניצחון רביעי מארבעה משחקים, לא ספגו משחק שלישי בליגה והשכיחו את התיקו המאכזב נגד סלביה פראג בליגת האלופות באמצע השבוע. מרצלו ברוזוביץ' כבש בדקה ה-49 אחרי שהבעיטה שלו פגעה ברגלו של רפאל לאאו ושינתה כיוון. רומלו לוקאקו שם בצד את כל הפרשיות שהוא נקשר אליהן בעל כורחו, ונגח את השני בדקה ה-78. 0:2 בסיום ואינטר עם 12 נקודות מ-12 אפשריות. מילאן סופרת שבעה משחקי דרבי רצופים בליגה ללא ניצחון והיא רואה את הצמרת הגבוהה מתרחקת ממנה במהירות הולכת וגוברת.

שחקן אינטר, רומלו לוקאקו, עם מאמן הקבוצה, אנטוניו קונטה. רויטרס
ממשיך לפרוע שטרות. לוקאקו עם קונטה/רויטרס

משחקים נוספים

קליארי - גנואה 1:3
לקליארי: ג'יו סימאונה (46), כריסטיאן ספאטה (עצמי, 84), ז'ואאו פדרו (87). לגנואה: כריסטיאן קואמה (83)

אודינזה - ברשיה 1:0
לברשיה: רומולו (57)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully