וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרסטיאנו רונאלדו ביקר: "אנשים הם טיפשים ומדברים יותר מדי"

כריסטיאנו שוב הגיב בכעס כשנשאל על המחווה שלו לאוהדי אתלטיקו מדריד. על הניצחון הדחוק של יובנטוס: "היינו עייפים וזה טבעי"

עריכה: מתן חדד

כריסטיאנו רונאלדו טוען שהקהל שוב לא הבין נכון את התגובה שלו ואת תנועת היד שלו במהלך המפגש של יובנטוס נגד אתלטיקו מדריד בשבוע שעבר (2:2). רונאלדו, לשעבר כוכב ריאל מדריד ומי שנחשב לאחד משנואי נפשם של אוהדי אתלטיקו, סימן עם ידו תנועה לעבר אוהדי הקולצ'ונרוס במהלך המשחק, אחרי שאלה שרקו לו בוז כל המשחק וצעקו לעברו "אנס לכאורה". רונאלדו נשאל אחרי המשחק במדריד לפשר המחווה ורק אמר "ללמוד, אתם צריכים ללמוד". כידוע, זו לא הפעם הראשונה שבה רונאלדו מתעמת עם אוהדי אתלטיקו, אחרי שבעבר סימן לעברם כמה זכיות לו יש בליגת האלופות וכמה למועדון שלהם.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס. רויטרס
העיקר הניצחון. כריסטיאנו/רויטרס

אתמול רונאלדו כבש מהנקודה הלבנה את שער הניצחון ליובנטוס ב-1:2 על ורונה, בסיום נשאל שוב על תנועת היד שלו, ואמר: "אנשים אוהבים לדבר יותר מדי. זה הכל. אנשים הם טיפשים ומדברים יותר מדי".

יובה קרטעה אתמול, ונדמה שהיא עדיין לא מחוברת לגמרי תחת מאוריציו סארי, אבל רונאלדו לא מודאג, על אף שקבוצתו נקלעה לפיגור מוקדם. "הדבר החשוב הוא שניצחנו", אמר רונאלדו, "היינו עייפים אחרי המשחק בליגת האלופות, וזה רק טבעי אחרי מסע חוץ והמשחק האינטנסיבי במדריד, אבל הצלחנו להשלים את העבודה".

כעת יובה תקווה להשלים את חודש ספטמבר עם ניצחונות בליגה על יריבות יחסית נוחות כמו ברשיה וספאל, בידיעה שבאוקטובר מצפה לה בתחילת החודש משחק ביתי מול לברקוזן בליגת האלופות וקרב חוץ לוהט מול אינטר המוליכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully