וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אדן הזאר שמן ועצלן, הוא לעולם לא יוכל לסחוב את ריאל מדריד על הגב"

גם בצרפת תוקפים את כוכב הבלאנקוס. המאמן והפרשן רולאן קורביס לגלג: "הוא הגיע לאימוני ריאל עם שבעה ק"ג עודפים, זו שערורייה"

עריכה: מתן חדד

אדן הזאר עדיין לא מצליח להותיר חותם על ריאל מדריד, והסבלנות של הפרשנים הולכת ומתקצרת. הכוכב הבלגי שנרכש על ידי הבלאנקוס מצ'לסי בסכום של 130 מיליון יורו ספג אש בספרד ובאנגליה אחרי התצוגה החלשה בהפסד 3:0 לפריס סן ז'רמן, ומסתבר שגם בצרפת יש כבר מי שמחכה לו בפינה.

"כולם חשבו שאדן הזאר יהיה המנוע של ריאל מדריד, אבל בפועל הוא בקושי יכול להיות הגלגל. הוא שמן ועצלן, וריאל לא היתה צריכה להחתים אותו מלכתחילה. זה אבסורד", האשים המאמן רולאן קורביס, מאמן מונפלייה, ראן, לאנס ומארסיי בעבר, שמשמש כיום כפרשן בטלוויזיה הצרפתית. "הוא הגיע לאימונים עם שישה-שבעה ק"ג עודפים, וזו פשוט בושה. אם הם מצפים ממנו להנהיג ולסחוב את הקבוצה על הגב כמו שעשה כריסטיאנו רונאלדו, הם הולכים לחטוף סטירה מצלצלת".

אדן הזאר שחקנה של ריאל מדריד. GettyImages
ממשיך לחטוף. הזאר/GettyImages

השמועות על המשקל העודף של הזאר ועל כושרו הלקוי החלו כבר לפני כמה שבועות, אולם אחרי פתיחת העונה הן הלכו והתגברו. כך או כך, לטענת קורביס הניסיון להכתיר אותו כיורשו של כריסטיאנו רונאלדו אבוד מראש. "זה לא משנה את מי ריאל תחתים, עם פוגבה, בלי פוגבה - כל עוד הזאר הוא השחקן המרכזי, זה נועד לכישלון", אמר.

קורביס אף ביקר את זינדין זידאן, שלטענתו היה זה ששכנע את ראשי ריאל להחתים את הזאר. "המטרה העיקרית של זידאן מאז שחזר לקדנציה שנייה היא לבנות את הקבוצה ביום שאחרי רונאלדו. במובן הזה, הוא כושל פעם אחר פעם. הוא בוחר שחקנים לא בכושר, או לא איכותיים מספיק".

עוד בוואלה!

אדן הזאר ממשיך לקרטע בריאל מדריד, פרדיננד: "אני חושש בשבילו"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully