וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדן הזאר ממשיך לקרטע בריאל מדריד, פרדיננד: "אני חושש בשבילו"

באי הבריטי מנסים להבין לאן נעלם השחקן ששיתק הגנות בפרמיירליג אחרי עוד משחק חלש. בלם העבר: "ריאל קבוצה מבוגרת ובירידה". קראוץ': "הזאר של צ'לסי היה טופ 5, עכשיו כבר לא". ביקורת גם על הציוות של הבלגי עם בייל

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: זידאן לאחר המשחק מול לבנטה

הרוחות סוערות ברחבי אירופה לאחר שריאל מדריד הובסה אתמול (רביעי) 3:0 בידי פריס סן ז'רמן. גם באנגליה עוסקים במשחק בהרחבה, כשמירב הזרקורים מופנים למי שעד לא מזמן כיכב בפרמיירליג - אדן הזאר.

הקשר הבלגי, שנרכש בקיץ מצ'לסי על ידי ריאל בסכום של 130 מיליון יורו, נראה רע מאוד ולא הצליח להתעלות מעל היכולת הכללית של חבריו. באנגליה ניסו להבין איך ייתכן שהשחקן שעד לא מזמן שיתק הגנות, נראה כה אנמי.

"כשאתה עובר למועדון גדול כמו ריאל מדריד, אתה חייב להרוויח את הזכות להיות האיש שמקבל את כל הכדורים", אמר בלם העבר האנגלי, ריו פרדיננד. "הוא חייב להראות יכולת טובה באימונים ובמשחקים". פרדיננד, שהתראיין בנושא לתכנית טלוויזיה, טען שנראה שהמעבר של הזאר למדריד היה בתזמון שגוי מבחינת הבלגי. "אני חושש בשבילו. זו קבוצה מבוגרת. היא לא בדיוק בעלייה, אין בה שום דבר נוצץ כרגע. זה הולך להשפיע עליו בצורה לא טובה לטווח הארוך".

שחקן ריאל מדריד אדן הזאר. AP
טעה במעבר? אדן הזאר/AP

"הזאר של צ'לסי היה בין חמשת השחקנים הטובים בעולם, אבל הוא לא נראה ככה במשחק", אמר פיטר קראוץ', שחקנה לשעבר של ליברפול ונבחרת אנגליה. "בצ'לסי הוא היה השחקן המרכזי והמשחק עבר דרכו. הוא לא יקבל את זה בריאל עד שירוויח את זה", הוסיף.

גם שיתוף הפעולה עם גארת' בייל עמד במוקד הביקורות, כשלטענת מאמן העבר גלן הודל משחק ההתקפה של ריאל היה צפוי מדי. "אני מופתע מהציוות ביניהם", אמר הודל. "ריאל בדרך כלל משחקת עם שלושה שחקנים קדמיים, אבל הפעם הזאר שיחק בצד שמאל ובייל בצד ימין", הסביר. "הם פחות או יותר שיחקו בקווים ישרים, מה שהקל מאוד להגן נגדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully