וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במדריד המומים אחרי התבוסה לפריס סן ז'רמן: "התרסקות טוטאלית"

"רק" המחזור הראשון? בספרד התקשו לקבל את ה-3:0 מול הצרפתים, זידאן: "הם היו עדיפים עלינו בהכול". טיאגו סילבה: "זה לא רק ניימאר, אמבפה וקבאני"

ניימאר ואמבפה יכולים להיות מרוצים

ריאל מדריד לא היתה יכולה לבקש נקודת פתיחה טובה יותר למשחק החוץ שלה מול פריס סן ז'רמן הערב (רביעי): האלופה הצרפתית חסרה את קיליאן אמבפה ואדינסון קבאני הפצועים לצד ניימאר המורחק, ובכל זאת ידעה לנצח 0:3 בסיומה של הצגה נפלאה. אנחל די מריה העניש את האקסית עם צמד מצוין (14, 33) וגם להוציא את הכיבושים שלו ושל תומא מונייה בדקה ה-90, המארחת היתה מסוכנת וטובה יותר. כמה טובה ומסוכנת יותר? ריאל לא בעטה ולו פעם אחת למסגרת (לראשונה מאז 2003/04), לעומת חמש בעיטות למסגרת של היריבה. אדן הזאר שפתח לראשונה בהרכב המדרידאים היה חלש והוחלף בדקה ה-70. ביום ראשון יצפה לזינדין זידאן ושחקניו משחק חוץ לא פשוט נוסף - הפעם בסביליה במסגרת הליגה.

עוד מוקדם לקבוע, כמובן, אבל ההיסטוריה מלמדת שאף קבוצה שהפסידה את משחק הפתיחה בשלב הבתים לא הצליחה לזכות בסופו של דבר. שלוש קבוצות בלבד הפסידו במשחק הפתיחה והגיעו לגמר: מילאן של 1994/95, באיירן מינכן של 1998/99 וטוטנהאם של העונה שעברה.

כך או כך, בספרד לא חסכו בביקורות. "התרסקות טוטאלית של מדריד", קראה הכותרת הראשית ב"אס". "די מריה שבר את הזכוכית של מדריד", נכתב ב"מארקה". לא מעט מהחצים הופנו אל עבר טיבו קורטואה, ששוב אכזב בליגת האלופות: "הוא עשה מעט מאוד ממה שמצפים ממנו. לא ברור למה, אבל הוא לא מצליח לעצור כדורים. הוא לא מבצע טעויות איומות, אבל גם לא מציל. הוא לא האשם היחיד להפסד, החברים שלו לקבוצה עזרו, אבל הוא פשוט לא מביא ביטחון לקבוצה". נקודת האור היחידה שסימנו בתקשורת המדרידאית היתה גארת' בייל.

ניימאר תוהה: "רצינו לשחק?"

"היתה חסרה לנו הרבה מאוד אינטנסיביות", אמר זינדין זידאן בסיום. "הפסדנו בדו-קרבים וזה קשה, פשוט לא היינו טובים מספיק. פריס סן ז'רמן היתה עדיפה עלינו בהכל, אבל מה שמטריד אותי זו האינטנסיביות. כולנו באותה סירה, כשאנחנו מנצחים זה ביחד וכשמפסידים זה ביחד.

קאסמירו הוסיף: "אנחנו עובדים ויודעים שיש זמן לשנות דברים, אנחנו יודעים שצריך לשנות. ספגנו שני שערים שלא היינו צריכים לספוג, אבל אין תירוצים. לא שיחקנו טוב, וכשלא משחקים טוב בפריס, קשה מאוד. היתה חסרה לנו אינטנסיביות".

עוד בוואלה!

ליגת האלופות: פ.ס.ז' עם 0:3 גדול על ריאל, אתלטיקו חילצה 2:2 דרמטי מיובנטוס

לכתבה המלאה

אצל המנצחת היו, כמובן, מרוצים מאוד. "לא רצינו להעביר מסר", התעקש טיאגו סילבה. "התכוננו טוב מאוד למשחק ושלטנו בו לגמרי, היינו אפקטיביים וסולידיים וזה מה שהיינו צריכים לעשות. ככה אנחנו צריכים לשחק גם בליגה. לכולם מגיע כל הכבוד, בעיקר למאמנים שהכינו אותנו. הגיע לנו לנצח 0:3, השלישייה החסרה (ניימאר, קבאני ואמבפה) חזקה מאוד, אבל יש פה קבוצה חזקה ו-25 שחקנים, לא 11. אידריסה גיי? אין לי מילים, הוא מדהים".

אידריסה גיי עצמו הוסיף: "שיחקנו כמו קבוצה, היה חשוב לנצח, לעשות מה שנאמר לנו ולפתוח את המפעל ברגל ימין. לא אכפת לי איפה אני משחק, הדבר הכי חשוב מבחינתי הוא להיות על הדשא ולעזור לקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully