וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: פ.ס.ז' עם 0:3 גדול על ריאל, אתלטיקו חילצה 2:2 דרמטי מיובנטוס

די מריה כבש צמד ומונייה השלים בחגיגה הצרפתית על הראש של זידאן, הררה השווה בדקה ה-90 עבור הקולצ'ונרוס שפיגרו 2:0. סולומון פתח בהפסד של שחטאר 3:0 לסיטי, באיירן הביסה ואטאלנטה הושפלה בבכורה

אנחל די מריה שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
אנחל די מריה שחקן פריס סן ז'רמן/רויטרס
  • 23:54/בית א'

    פריס סן ז'רמן - ריאל מדריד 0:3

    אנחל די מריה הפך לשחקן השני בלבד (לצד מריו ז'ארדל) שכובש צמדים בליגת האלופות גם נגד ברצלונה וגם נגד ריאל מדריד. האטריה מארגנטינה לא התחשב באקסית שלו והזכיר שלפריס סן ז'רמן יש על מי לסמוך גם כאשר קיליאן אמבפה ואדינסון קבאני מושבתים וניימאר מורחק. מאורו איקרדי פתח לראשונה והיה שותף לשער הראשון, אבל מבין שחקני הרכש שוב היה זה אידריסה גיי הנפלא שהרשים יותר מכולם. תומא מונייה חתם בתוספת הזמן אחרי אסיסט שני של חואן ברנאט. ריאל, אצלה פתחו לראשונה יחד גארת' בייל, קארים בנזמה ואדן הזאר, לא הצליחה לבעוט למסגרת של קיילור נבאס אפילו פעם אחת, לא כולל השערים שנפסלו לבייל ובנזמה. נקמה קטנה של הצרפתים על ההדחה בשמינית הגמר ב-2018 והפסד ראשון של ריאל במחזור פתיחה אחרי 13 שנה.

    קלאב ברוז' - גלאטסראיי 0:0

    הרצף העגום של הטורקים נמשך עם 18 משחקי חוץ ללא ניצחון באירופה (14 הפסדים וארבע תוצאות תיקו) מאז 2013. קלאב ברוז' הייתה מסוכנת יותר וגם נעצרה במשקוף פעם אחת, אבל לא הצליחה להכניע את פרננדו מוסלרה והסתפקה בנקודה. סופיאן פגולי פספס הזדמנות להפתיע כשגם בעיטה שלו גילחה את המשקוף במחצית השנייה.

  • 23:53/בית ב'

    אולימפיאקוס - טוטנהאם 2:2

    כמו בדרבי לפני כשבועיים וחצי, טוטנהאם שוב איבדה יתרון של שני שערים וסיימה ב-2:2. בניגוד למחזור הפתיחה של שלב הבתים אשתקד, לפחות הפעם איבוד היתרון לא עלה לה בהפסד. אולימפיאקוס, שחזרה לשלב הבתים אחרי שנתיים והגיעה אחרי שמונה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, הייתה עדיפה על סגנית אלופת אירופה מהרגע הראשון, אבל נקלעה לפיגור בעקבות פנדל של הארי קיין (26) ושער נפלא של לוקאס מורה (30). למרות זאת, דניאל פודנסה נתן לה תקווה עם שער מצמק בדקה ה-44 והצרפתי הוותיק מתיו ולבואנה איזן בפנדל בחלוף 10 דקות. משחק שביעי רצוף ללא ניצחון ליוונים בשלב הבתים בצ'מפיונס, אבל הנקודה הזו היא כמו ניצחון עבורם.

    באיירן מינכן - הכוכב האדום בלגרד 0:3

    הבווארים עשו את שלהם ושוב פתחו עונה בליגת האלופות עם ניצחון, בעוד אלופת סרביה עם ארבעה הפסדים בארבעה משחקי חוץ קשים בשלב הבתים (פ.ס.ז', ליברפול ונאפולי בעונה שעברה). קינגסלי קומאן המשיך את פתיחת העונה הטובה שלו וכבש בנגיחה בדקה ה-34, כשרוברט לבנדובסקי ניצל בלגן בהגנת הכוכב האדום ודחק את השני בדקה ה-80 ותומאס מולר השלים את החגיגה אחרי תרגיל יפה בתוספת הזמן.

  • 23:52/בית ג'

    שחטאר דונייצק - מנצ'סטר סיטי 3:0

    15 שערים ספגה שחטאר דונייצק ממנצ'סטר סיטי בחמישה מפגשים בליגת האלופות - אין יריבה שהכאיבה לה יותר, וזו עונה שלישית ברציפות שהן נפגשות בשלב הבתים. מנור סולומון רשם הופעת בכורה בליגת האלופות וזה קרה במשחק יוקרתי מול הקבוצה שרצתה אותו עוד לפני שחטאר, אבל סיטי הייתה גדולה עליו ועל חבריו, גם בלי הבלמים הפצועים ג'ון סטונס ואמריק לאפורט. פרננדיניו הוסט למרכז ההגנה, אילקאי גונדואן תפס מקום בקישור והוא סידר את השער הראשון לריאד מחרז (24) וכבש בעצמו מאסיסט של האלג'יראי (38). גבריאל ז'סוס חתם במתפרצת (76).

    דינמו זאגרב - אטאלנטה 0:4

    לא לזה פיללה הקבוצה מברגמו בהופעת הבכורה שלה בליגת האלופות. אטאלנטה, הקבוצה החדשה היחידה במפעל, הייתה בהלם מהרגע הראשון במקסימיר ולא ידעה לצאת ממנו. המגן השמאלי מרין לאובץ עם שער ובישול, והקיצוני הימני מיסלב אורשיץ' עם צמד, סגרו עניין עבור הקרואטים עוד במחצית הראשונה וקטעו רצף של 11 הפסדים רצופים בשלב הבתים, כולל קמפיין של 0 נקודות ו-0 שערים שהיה לדינמו זאגרב ב-2016. אורשיץ' השלים שלושער בדקה ה-68 והצטרף לארלינג הולאנד מזלצבורג בראש טבלת המבקיעים.

  • 23:51/בית ד'

    אתלטיקו מדריד - יובנטוס 2:2

    הדרמה של הערב הגיעה מאצטדיון וונדה מטרופוליטנו, שם אתלטיקו מדריד הייתה על סף הפסד ראשון מאז ספטמבר 2017, אבל הצליחה לחזור מפיגור של שני שערים, להשוות בדקה ה-90 וגם לנשום לרווחה אחרי החמצה גדולה של כריסטיאנו רונאלדו בתוספת הזמן. גם היורש ז'ואאו פליקס לא כבש במפגש הבין-דורי שסקרן את פורטוגל, כשיובנטוס הוליכה משער יפהפה של חואן קואדרדו ונגיחה של בלס מטוידי, אבל אתלטיקו ענתה עם מצבים נייחים ושערים של סטפן סאביץ' (70) והמחליף הקטור הררה (90). נקמה קלה על ההדחה בשמינית הגמר בעונה שעברה, אז רונאלדו כזכור כבש שלושער.

    באייר לברקוזן - לוקומוטיב מוסקבה 2:1

    מאז אוקטובר 2002 חיכתה לוקומוטיב מוסקבה לניצחון חוץ בליגת האלופות. זה קרה באדיבות הקבוצה של פטר בוס, שהמשיכה ביכולת ההגנתית הירודה מהתבוסה 4:0 בדורטמונד ולא ניצלה שער עצמי של בנדיקט הובדס (25). גז'גוז' קריכוביאק (16) ודמיטרי בארינוב (37, אחרי טעות שוער קשה) העניקו ליורי סיומין הוותיק שלוש נקודות מפתיעות.

  • 23:49/פריס סן ז'רמן עם 0:3 גדול על ריאל מדריד

    תומא מונייה חטף כדור ודהר קדימה יחד עם המגן השמאלי ברנאט, שרשם בישול שני עם פרגון יפה למונייה שבעט פנימה מול שער חשוף בתוספת הזמן.

  • 23:48/באיירן מינכן עם תרגיל יפה ושער שלישי מול הכוכב האדום

    טיאגו אלקנטרה הקפיץ לתוך הרחבה עם כדור חופשי מהיר ותומאס מולר המשיך מהאוויר אל הרשת וקבע 0:3 לבאיירן בדקה ה-91.

  • 23:47/אתלטיקו מדריד עם 2:2 דרמטי מול יובנטוס

    שוב אתלטיקו עם מצב נייח, הפעם כדור קרן מצד שמאל של קירן טריפייר, והמחליף הקטור הררה נגח את שער הבכורה שלו בדקה ה-90 והקפיץ את כל הקהל בוונדה מטרופוליטנו

  • 23:37/באיירן מינכן עלתה ל-0:2 מול הכוכב האדום

    רוברט לבנדובסקי ניסה בכלל למסור לסרג' גנאברי המחליף, אבל הכדור חזר אליו מההגנה אחרי רצף טעויות והוא גלש כדי להשכין את הכדור ברשת בדקה ה-80.

  • 23:33/מנצ'סטר סיטי עם השלישי לרשת שחטאר

    אלופת אוקראינה תקפה עם שחקנים רבים ונשארה חשופה מאחור. קווין דה בראונה הוציא מתפרצת של שלושה על אחד ופרגן לגבריאל ז'סוס שבעט בשמאל אל הרשת בדקה ה-76 וקבע 0:3 לזכות מנצ'סטר סיטי.

  • 23:27/אתלטיקו מדריד צימקה ל-2:1 מול יובנטוס

    הקולצ'ונרוס לא התכוונו להרים ידיים במהירות. קוקה הרים כדור חופשי, חוסה חימנס נגח לרוחב וחברו להגנה סטפן סאביץ' המשיך בנגיחה שנייה ונתן תקווה בדקה ה-70.

  • 23:25/מיסלב אורשיץ' עם שלושער לרשת אטאלנטה

    שחקן הכנף המשיך לחגוג על חשבון ההגנה של האיטלקים, כשהפעם קיבל כדור מקווין תאופיל קתרין ולא התבלבל מול השוער. 0:4 אדיר לדינמו זאגרב בדקה ה-68.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully