וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד: פרס מאוכזב מזידאן ורוצה להביא את צ'אבי אלונסו במקומו

דיווחים בספרד אומרים כי אחרי התבוסה בפריס, נשיא ריאל מדריד סבור שהצרפתי הוא לא האיש שיוציא אל הפועל את המהפכה, וסימן את שחקן העבר כמחליף המועדף עליו

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: תגובות למשחק של ריאל מדריד נגד לבנטה

נדמה שהתבוסה לפריס (3:0) בליגת האלופות עוררה את השדים של ריאל מדריד. פלורנטינו פרס, נשיא הקבוצה, לא מרוצה, ולפי עיתונים בספרד כבר מחפש מחליף לזידאן. שמו של צ'אבי אלונסו עולה כעת כמועמד המועדף, אפילו יותר מראול.

ידו של פרס נמצאת בכל, גם בכל מה שנוגע להחתמות השחקנים, זהות המאמן והצוות המקצועי. קו הרכש של הקבוצה, שמונהג על ידו, אומר שריאל מדריד צריכה לרכוש שחקנים צעירים ומבטיחים, ולצידם להציב שחקנים גדולים, אך לא יותר מידי מהם. "מונדו דפורטיבו" מדווח שפרס החל להבין שזידאן אינו האיש שיבצע מהפכות במועדון כבר בקדם העונה. הוא לא חולק עימו את החזון הצעיר והרענן של הקבוצה, ומתקשה להזיז הצידה את השחקנים הותיקים יותר לטובת הרוח הצעירה.

שחקן ריאל מדריד, צ'אבי אלונסו. David Ramos, GettyImages
יחזור לריאל מדריד? צ'אבי אלונסו/GettyImages, David Ramos

העיתון הספרדי מדווח שנשיא הבלאנקוס שוחח עם מקורביו ואמר להם שנעשתה טעות בשחרורו של צ'אבי אלונסו מצוות האימון של הקבוצות הצעירות במועדון (כיום שחקן העבר מאמן את קבוצת המילואים של סוסיאדד) וכי הוא רואה בו כמחליף הטוב ביותר למאמן הצרפתי, אפילו יותר מראול, שמאמן כרגע את את קבוצת המילואים של הלבנים. לדבריו יש לו יותר אופי, וצורת המשחק שלו מתאימה יותר לקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully