וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לטביב זה לא היה קורה: הפדיחה הגדולה של המאמן שניסה להעביר הוראות לשחקניו

ליופקו פטרוביץ' בן ה-72 ישב ביציע במשחק האחרון של צסק"א סופיה בגין הרחקה. במחצית השנייה ניסה לצלצל לעוזרו, אך חייג דווקא לעיתונאי וגער בו על החילוף שביצע. זה נגמר בקנס של אלף יורו

פטרוביץ' סופג את האדום שהוביל לכל הפארסה הזאת

ליופקו פטרוביץ' כבר ראה פחות או יותר כל מה שיש לראות בכדורגל. קריירת המשחק שלו אמנם לא היתה מזהירה במיוחד, אבל מאז 1984 ועד היום הוא אימן בשלל קבוצות שונות - בין היתר הכוכב האדום בלגרד, אספניול, אולימפיאקוס ואחרות. על כן, וכיאה למאמן ותיק בן 72, יש לו דרכי פעולה ייחודיות למדי ופתרונות לכל מצב - כן, גם למצב בו הוא מורחק, ולא יכול לעמוד על הקווים.

אוקיי, פטרוביץ' אולי לא המציא את השיטה, כבר שמענו עליה פעמים רבות בעבר: שימוש במכשיר טלפון כדי להעביר הוראות לעוזר המאמן, וכך לנהל את המשחק באופן פעיל מהיציע, או אפילו מהבית. זה בדיוק מה שניסה מאמן צסק"א סופיה לעשות בסוף השבוע האחרון, כשאמור היה לרצות עונש הרחקה במשחק הליגה מול בוטב - והפך לבדיחה של בולגריה.

פטרוביץ' ישב ביציע, אולם כשראה את עוזר המאמן שלו מבצע חילוף שלא אהב דקה ה-60, שלף את הטלפון ומיד צלצל לעוזרו.

אבל היתה זו טעות במספר. במקום לעוזר המאמן, חייג המאמן יליד יוגוסלביה דווקא לעיתונאי מקומי ודרש להבין מדוע, למען השם, נשלח הקשר טיאגו רודריגס לכר הדשא. העיתונאי ניתק, ופטרוביץ' הכעוס חייג פעם נוספת. רק אז הבין את גודל הטעות שלו, אבל זה כבר היה מאוחר מדי: מעלליו הפכו לסיפור היום בבולגריה, וגם זיכו אותו בקנס של 1,000 יורו על הפרת התקנון.

נו טוב, לפחות צסק"א סופיה ניצחה 0:1 באותו משחק.

עוד בוואלה!

ראיתם את היד הרובוטית החדשה של דניס רודמן?

לכתבה המלאה

תקציר המשחק, למעוניינים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully