וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי חמוד שיש: הבן של ליאונל מסי חוגג שער ממש כמו אבא

בנו בן ה-4 של הפרעוש צולם כשהוא מבקיע פנדל ומחקה את החגיגות המפורסמות של אביו. ומה יש לליאו להגיד על פרשת חגיגת השער של בטיס ביציע?

מתוך אינסטגרם

התפוח לא נופל רחוק מהעץ. מתאו מסי אולי לא יהפוך להיות שחקן גדול כמו אביו - בכל זאת, מדובר ברף כמעט בלתי אפשרי - אבל דבר אחד הוא כבר יודע לעשות טוב כמו אבא: לחגוג שערים. בסרטון שהעלתה אמו, אנטונלה רוקוזו, נראה הילד הקטן כובש שער מנקודת הפנדל (ברגל ימין, אגב) ומיד מוסיף נשיקה, הרמת ידיים אל השמים והצטלבות, ממש כמו ליאו.

הסרטון שפורסם בחשבון האינסטגרם של רוקוזו הועלה לרגל יום הולדתו הארבע של מתאו. "אהובי", כתבה האם. "מאחלת שתהיה שמח כל חייך, ושאף פעם לא תפסיק להיות האדם חמוד שתמיד משמח את חיינו. אנחנו אוהבים אותך מתאו".

גם את הדריבל כבר יש לו

את המשחקים האחרונים של ברצלונה נאלץ מסי האב להחמיץ בשל פציעה. בראיון שהעניק אמש (רביעי) ל"ספורט" הקטלאני סיפר הפרעוש כי נהנה לשבת עם בניו - טיאגו, מתאו וצ'ירו - ביציע, אבל היה מעדיף להיות על כר הדשא. "זה כיף, יש לי הרבה זמן ביציע אבל אני רוצה לחזור לדשא, אני נמצא מחוץ לקווים כבר יותר מדי זמן".

אחד הביקורים הללו ביציעים הפך ויראלי. זה קרה כאשר מתאו צולם חוגג דווקא שער של ריאל בטיס לרשת של ברצלונה, ולא של האלופה. לטענת מסי, לא כך היה: "זה לא נכון. זו היתה התקפה שלנו, הכדור פגע ברשת החיצונית והוא חשב שזה נכנס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully