וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: הקשר הפורטוגלי ז'וזואה סיכם לשנתיים

15.9.2019 / 12:29

הקשר בן ה-28 שבעברו ארבע הופעות בנבחרת פורטוגל אמור להרוויח לאורך התקופה כחצי מיליון יורו לא כולל בונוסים. במקביל הפועל באר שבע ממשיכה לנסות להחתים חלוץ זר ברמה גבוהה

צילום ועריכה: קובי אליהו

הקשר הפורטוגלי, ז'וזואה, סיכם לשנתיים בהפועל באר שבע ויחתום אחרי שישלים את הבדיקות הרפואיות. השחקן בן ה-28 יחתום לשנתיים במהלכן הוא ירוויח כחצי מיליון יורו, לא כולל בונוסים. בהפועל באר שבע ממשיכים לחפש חלוץ זר ברמה גבוהה כדי להשלים את הסגל.

ז'וזואה שרשם 4 הופעות בנבחרת פורטוגל, גדל במחלקת הנוער של פורטו ושיחק במדי הקבוצה הראשונה שלה בעונת 2013/14. הוא התחיל את הקריירה שלו בתקופות השאלה לקוביליה ופנאפיל מהליגה השנייה בפורטוגל, לפני שעבר לונלו ההולנדית גם כן בהשאלה. בשנים 2011-2013 לבש את מדי פאסוס פריירה, לפני שחזר לפורטו.

שחקן אקיסר, ז'וזואה, מול שחקן סביליה, רוקה מסה. GettyImages
זה מתקרב. ז'וזואה/GettyImages

ב-2014 ז'וזואה החל את הרומן שלו עם הליגה הטורקית. הוא שיחק בבורסאספור, חזר לתקופה קצרה בבראגה והמשיך לגלאטסראיי, עוסמנליספור ולבסוף אקיסר שבמדיה שיחק בשנה וחצי האחרונות.

בסך הכל ז'וזואה רשם 98 הופעות ו-11 שערים בליגה הבכירה בטורקיה, ו-74 הופעות ו-6 שערים בליגה הבכירה בפורטוגל. הוא כאמור רשם 4 הופעות בינלאומיות בנבחרת פורטוגל, בין היתר כמחליף (21 דקות) ב-1:1 המפתיע של הסלסאו נגד ישראל במוקדמות מונדיאל 2016.

עוד בוואלה!

מכות, נידוי ונזק תדמיתי: מדוע ז'וזואה לא נשאר בליגה הטורקית?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully